Kan man "överklaga" förslaget fr handl?
Vårdbidrag/försäkringar
  1. Mamma till Snurre Sprätt
    #1

    Kan man \"överklaga\" förslaget fr handl?

    ska man göra det innan förslaget skickas vidare eller ska man överklaga beslutet? Kan inte detta...
  2. 1
    Kan man \"överklaga\" förslaget fr handl? ska man göra det innan förslaget skickas vidare eller ska man överklaga beslutet? Kan inte detta...
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Tror inte det

    men du kan få det noterat i föredragningen att du inte är överens om omfattningen eller så kan du be att få närvara under nämndemötet och tala för din sak. Min handläggare rådde mig att inte vara med om jag inte hade något övrigt att tillägga...
  4. 2
    Tror inte det men du kan få det noterat i föredragningen att du inte är överens om omfattningen eller så kan du be att få närvara under nämndemötet och tala för din sak. Min handläggare rådde mig att inte vara med om jag inte hade något övrigt att tillägga...
  5. marib
    #3

    Inte öveklaga men

    nästan.
    Sätt dig med papper och penna OCH förslaget från handläggaren.
    Ta punkt för punkt där du tycker ni är oense OCH var med på mötet och förklara dig muntligt om du känner att du når fram bättre så.
  6. 3
    Inte öveklaga men nästan.
    Sätt dig med papper och penna OCH förslaget från handläggaren.
    Ta punkt för punkt där du tycker ni är oense OCH var med på mötet och förklara dig muntligt om du känner att du når fram bättre så.
  7. Tiffen
    #4

    skicka in dina synpunkter till handläggaren

    När vi fick förslaget från vår handläggare,så stod det att vi kunde lämna in synpunkter på förslaget senast ett visst datum.Hon hade föreslagit att nämnden skulle avslå vår ansökan ,så gissa om vi hade synpunkter.Våran handläggare håller nu på att göra en ny bedömning,vi har även kompletterat med ytterligare läkarintyg.
  8. 4
    skicka in dina synpunkter till handläggaren När vi fick förslaget från vår handläggare,så stod det att vi kunde lämna in synpunkter på förslaget senast ett visst datum.Hon hade föreslagit att nämnden skulle avslå vår ansökan ,så gissa om vi hade synpunkter.Våran handläggare håller nu på att göra en ny bedömning,vi har även kompletterat med ytterligare läkarintyg.
  9. Susanne
    #5

    Vi

    gillade inte handläggarens förslag och i brevet stod det att vi hade till ett visst datum på oss att komma in med synpunkter. Det gjorde vi och handläggaren ändrade sitt förslag och skickade det sedan vidare till nämnden.
  10. 5
    Vi gillade inte handläggarens förslag och i brevet stod det att vi hade till ett visst datum på oss att komma in med synpunkter. Det gjorde vi och handläggaren ändrade sitt förslag och skickade det sedan vidare till nämnden.
  11. Mamma till Snurre Sprätt
    #6

    jag har ej fått förslaget den här gången

    är inte det lite konstigt?
  12. 6
    jag har ej fått förslaget den här gången är inte det lite konstigt?
  13. Mamma till Snurre Sprätt
    #7

    ringde idag...förslaget är på väg

    det skulle till någon som föredrar ärendet i nämden. Blir lite förvirrad av allt detta...
    En handläggare lägger förslag som sedan en annan person föredrar i nämden, då gäller det ju att det som fördras är det JAG ansökt om eller?

    Eller fördras handläggarens förslag?
  14. 7
    ringde idag...förslaget är på väg det skulle till någon som föredrar ärendet i nämden. Blir lite förvirrad av allt detta...
    En handläggare lägger förslag som sedan en annan person föredrar i nämden, då gäller det ju att det som fördras är det JAG ansökt om eller?

    Eller fördras handläggarens förslag?

Liknande trådar

  1. Senaste förslaget...
    By Anonym in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-03, 10:26
  2. Handl från Soc och famrätt
    By BubblanAB in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 21:23
  3. Här är förslaget om nya a-kass
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 13:44
  4. Fått förslaget på Vb
    By makatpet in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-19, 19:13
  5. Vad tycker ni om förslaget
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-01-25, 10:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar