hur är det nu
Missfall
  1. Måne
    #1

    hur är det nu

    jag har hört att man inte ska ha sex de första veckorna i graviditeten om man fått upprepade missfall tidigare. är detta sant?

    och isåfall...

    jag hade ägglossning för 4 dagar sedan och har idag haft en konstig känsla i kroppen plus att jag har haft molvärk, kan det ha tagit sig denna gång? Och isåfall, borde jag avstå från sex ikväll?
  2. 1
    hur är det nu jag har hört att man inte ska ha sex de första veckorna i graviditeten om man fått upprepade missfall tidigare. är detta sant?

    och isåfall...

    jag hade ägglossning för 4 dagar sedan och har idag haft en konstig känsla i kroppen plus att jag har haft molvärk, kan det ha tagit sig denna gång? Och isåfall, borde jag avstå från sex ikväll?
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2

    Det har jag aldrig...

    ...hört talas om. Sex framkallar inte mf.
  4. 2
    Det har jag aldrig... ...hört talas om. Sex framkallar inte mf.
  5. Måne
    #3

    har bara hört

    att för sådana med upprepade missfall, inte vem som helst, ska avstå från sex eftersom det kan reta livmodertappen eller hur det nu var. men som sagt, det är inte vem som helst.
  6. 3
    har bara hört att för sådana med upprepade missfall, inte vem som helst, ska avstå från sex eftersom det kan reta livmodertappen eller hur det nu var. men som sagt, det är inte vem som helst.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar