Idag har jag bestämt mig.
_01/02 Vinterbarn
  1. Annah m Emily 011217
    #1

    Idag har jag bestämt mig.

    Efter nästa barn ska jag börja läsa t barnmorska. Jag kan inte vänta o vänta hela tiden. man blir ju inte yngre, lr hur!
    Har hänt mkt hemskt på jobbet nu ett tag. 2 pers under 30 år på min avd har fått Lymfom (cancer i lymfan), så det utreds nu om det är nåt ämne vi handskas med som är farligare än vad dom tror. En arbetskamrat miste sin dotter, 10 veckor gammal i PSD, och tydligen har vi en pedofil som jobbar hos oss. (Vet inte vad man ska tro lr göra). Dags att börja ta tag i allt. Bättre sent än aldrig,

    Kram
  2. 1
    Idag har jag bestämt mig. Efter nästa barn ska jag börja läsa t barnmorska. Jag kan inte vänta o vänta hela tiden. man blir ju inte yngre, lr hur!
    Har hänt mkt hemskt på jobbet nu ett tag. 2 pers under 30 år på min avd har fått Lymfom (cancer i lymfan), så det utreds nu om det är nåt ämne vi handskas med som är farligare än vad dom tror. En arbetskamrat miste sin dotter, 10 veckor gammal i PSD, och tydligen har vi en pedofil som jobbar hos oss. (Vet inte vad man ska tro lr göra). Dags att börja ta tag i allt. Bättre sent än aldrig,

    Kram
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    va skoj

    jag ska läsa in de gymnasieämnen jag har kvar i januari. ska skicka in ansökan nästa vecka :)
    går allt som det ska är jag klar i slutet av maj. ska söka till syrra HT 2006, få se om det går annars får jag söka till jan 2007 ist! siktar oxå på att bli BM, men det lär juh ta ett tag.
    jösses va jobbigt o vilke hemskheter ni vart med om på jobbet, hoppas det lugnar sig ett tag nu.
    kramar från oss
  4. 2
    va skoj jag ska läsa in de gymnasieämnen jag har kvar i januari. ska skicka in ansökan nästa vecka :)
    går allt som det ska är jag klar i slutet av maj. ska söka till syrra HT 2006, få se om det går annars får jag söka till jan 2007 ist! siktar oxå på att bli BM, men det lär juh ta ett tag.
    jösses va jobbigt o vilke hemskheter ni vart med om på jobbet, hoppas det lugnar sig ett tag nu.
    kramar från oss

Liknande trådar

  1. Har bestämt att from idag och under
    By oja39 in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-06-21, 19:34
  2. Idag har jag bestämt mig..
    By Malou in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-05, 18:18
  3. Idag har vi bestämt vad vi ska
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-17, 18:57
  4. Idag har jag bestämt mig
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 10:49
  5. Idag har jag bestämt mig..
    By annicaswe in forum _05 Höstbarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 19:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar