Får dessvärre skippa barnadiset
_01 Vårbarn
  1. Camilla m David o Sofia
    #1

    Får dessvärre skippa barnadiset

    Jag har ett äldre par som ska komma hit och titta på vår lägenhet i dag, så jag har städat som en tokdåre!

    De kommer någon gång mellan 12.30-13 så jag får snällt stanna hemma till dess.

    Är det någon som till äventyrs har lust att gå till barnadiset efter det, så är jag på.

    Annars, ha det så kul så ses vi en annan gång
  2. 1
    Får dessvärre skippa barnadiset Jag har ett äldre par som ska komma hit och titta på vår lägenhet i dag, så jag har städat som en tokdåre!

    De kommer någon gång mellan 12.30-13 så jag får snällt stanna hemma till dess.

    Är det någon som till äventyrs har lust att gå till barnadiset efter det, så är jag på.

    Annars, ha det så kul så ses vi en annan gång
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Vi var

    där i fredags med Ann och hennes barn. Det var ett roligt ställe!

    Jag kan inte gå med idag, tror att det är väldigt mycket folk där på helgerna och vi har redan varit där 2 ggr den här veckan. :-)

    Men en träff där en annan dag är vi med på!
  4. 2
    Vi var där i fredags med Ann och hennes barn. Det var ett roligt ställe!

    Jag kan inte gå med idag, tror att det är väldigt mycket folk där på helgerna och vi har redan varit där 2 ggr den här veckan. :-)

    Men en träff där en annan dag är vi med på!
  5. Camilla m David o Sofia
    #3

    Ah, läste fel!

    Tyckte det stod 2005-10-22. Missade 19 (och att 22 syftade på tidpunkt).

    Verkar hur som helst att jag kanske \"måste\" ta mig dit i alla fall nu i e m. Ungarna kräver det.

    Ska förbi en kompis först nu om en halvtimme och leka lite i ruskvädret i parekn, se om jag kan avstyra...
  6. 3
    Ah, läste fel! Tyckte det stod 2005-10-22. Missade 19 (och att 22 syftade på tidpunkt).

    Verkar hur som helst att jag kanske \"måste\" ta mig dit i alla fall nu i e m. Ungarna kräver det.

    Ska förbi en kompis först nu om en halvtimme och leka lite i ruskvädret i parekn, se om jag kan avstyra...
  7. Camilla
    #4

    Svarar mig själv

    Det blev en tur dit i a fall. Kan rekommendera att åka dit efter 16 som vi nu gjorde, om man ska dit en söndag. Plötsligt sa det bara schwoop, så var alla barn borta, sedan hade de nästan hela stället för sig själva.

    David hade dessutom den stora lyckan att träffa tre klasskamrater, så han var mäktig lycklig (och själv fick jag sällskap av mammorna :-)

    Dock är det värre med Sofia som var den som tjatade mest om att gå dit. Hon har nu 38 graders feber (inga symptom tidigare i dag), precis som brorsan haft tidigare i veckan (hemma onsdag, torsdag, fredag). Så nu blir det vab i morgon igen :-(
  8. 4
    Svarar mig själv Det blev en tur dit i a fall. Kan rekommendera att åka dit efter 16 som vi nu gjorde, om man ska dit en söndag. Plötsligt sa det bara schwoop, så var alla barn borta, sedan hade de nästan hela stället för sig själva.

    David hade dessutom den stora lyckan att träffa tre klasskamrater, så han var mäktig lycklig (och själv fick jag sällskap av mammorna :-)

    Dock är det värre med Sofia som var den som tjatade mest om att gå dit. Hon har nu 38 graders feber (inga symptom tidigare i dag), precis som brorsan haft tidigare i veckan (hemma onsdag, torsdag, fredag). Så nu blir det vab i morgon igen :-(

Liknande trådar

  1. Repris... dessvärre....
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-08-01, 18:11
  2. Hejdå...dessvärre
    By anonyma s in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-24, 11:23
  3. Ingen halsfluss men dessvärre
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-05, 15:34
  4. Barnadiset..
    By MatildaK in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-26, 10:10
  5. Och jag är dessvärre hemma igen
    By Minks in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 18:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar