tips på vinteroverall?
_0312 Decemberbarn
  1. Mallan m Hugo0401+bf20/11
    #1

    tips på vinteroverall?

    Vi bor i London och även om det inte blir så kalla vintrar här, så tycker jag det är skönt m overall till Hugo. Här är inte mycket utbud på sånt förstås så jag tänkte be svärföräldrarna köpa i Sverige och ta med när de kommer hit till veckan. Någon som kan komma med tips om ok overall, kanske Lindex, HM el likn, här behövs som sagt inte en varm o dyr från Reima el P.o.P
  2. 1
    tips på vinteroverall? Vi bor i London och även om det inte blir så kalla vintrar här, så tycker jag det är skönt m overall till Hugo. Här är inte mycket utbud på sånt förstås så jag tänkte be svärföräldrarna köpa i Sverige och ta med när de kommer hit till veckan. Någon som kan komma med tips om ok overall, kanske Lindex, HM el likn, här behövs som sagt inte en varm o dyr från Reima el P.o.P
  3. Anna m. Caroline & Mikaela
    #2

    Jag har en från

    H&M och en från Kapp Ahl båda är bävernylon o kostade under 500 lappen. Helt klart värda sitt pris!

    Lycka till
  4. 2
    Jag har en från H&M och en från Kapp Ahl båda är bävernylon o kostade under 500 lappen. Helt klart värda sitt pris!

    Lycka till
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    be de kolla på

    H&M, KappAhl och Lindex.... Alla har bra overaller som kostar kring 500:- och som är snygga också....
  6. 3
    be de kolla på H&M, KappAhl och Lindex.... Alla har bra overaller som kostar kring 500:- och som är snygga också....
  7. Maddis
    #4

    Har köpte en Reima men inte dyr

    eftersom jag köpte den på Blocket.Ser nästan oanvänd ut och jag fick den för 300 kronor. Jag annonserade under köpes på Blocket( annons kostar 20 kr) och fick massvis med svar. Portot kostade 45 kr, det kanske är jättedyrt mellan London-Sverige. Men annars kan jag rekommendera Blocket.Hoppas du finner en bra overall!
  8. 4
    Har köpte en Reima men inte dyr eftersom jag köpte den på Blocket.Ser nästan oanvänd ut och jag fick den för 300 kronor. Jag annonserade under köpes på Blocket( annons kostar 20 kr) och fick massvis med svar. Portot kostade 45 kr, det kanske är jättedyrt mellan London-Sverige. Men annars kan jag rekommendera Blocket.Hoppas du finner en bra overall!
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5

    Didrikssons

    har bra utekläder! Köpte en sådan overall på sportaffär, 599kr. Den är inte klumpig alls,det är inte bävernylon men den ska vara varm ändå.

    Bra mellanklassoverall. Har inte råd med Reima även om det är vanlig overall häruppe i kalla vintern. Jag tror dockatt med rätt kläder under så duger de flesta overaller i 500 kronorsklassen.
  10. 5
    Didrikssons har bra utekläder! Köpte en sådan overall på sportaffär, 599kr. Den är inte klumpig alls,det är inte bävernylon men den ska vara varm ändå.

    Bra mellanklassoverall. Har inte råd med Reima även om det är vanlig overall häruppe i kalla vintern. Jag tror dockatt med rätt kläder under så duger de flesta overaller i 500 kronorsklassen.

Liknande trådar

  1. Vilket kap! Vinteroverall, tips!
    By jessicad in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 09:05
  2. Vinteroverall i strl 116? tips sökes...
    By Petra m 2 sötnosar in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 05:53
  3. tips på vinteroverall?
    By Mallan m Hugo0401+bf20/11 in forum _0401 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-23, 16:28
  4. tips på vinteroverall för 2åring?
    By Mallan m Hugo0401+bf20/11 in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-23, 11:37
  5. Tips om höst-/vinteroverall:
    By L8P8 in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 11:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar