Hej igen efter lång tid
_04 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2000
    #1

    Hej igen efter lång tid

    jag har nästan aldrig tid att skriva här men jag brukar försöka läsa n¨gon gång i veckan. Här i Lund går livet sin gilla gång. Vår äldsta har börjat förskoleklass i höst och tvåan går på dagis. Gustaf är 10,5 månader och kan ställa sig själv, gå utmed möbler, faktiskt gå några steg själv. Livet är ganska stökigt med ettans diabetes samt att det håller på att utredas om han har blivit glutenintolerant, tvåans alla allergier samt Gustafs mjölkallergi plus att han inte växer som han ska så det håller på att utredas om han är allergisk mot något annat.

    Vi njuter av det fantastiska höstvädret, 15 grader varmt i slutet av oktober är ju skönt.

    Hoppas alla mår bra och tänk att flera av barnen redan har blivit ett-åringar.
  2. 1
    Hej igen efter lång tid jag har nästan aldrig tid att skriva här men jag brukar försöka läsa n¨gon gång i veckan. Här i Lund går livet sin gilla gång. Vår äldsta har börjat förskoleklass i höst och tvåan går på dagis. Gustaf är 10,5 månader och kan ställa sig själv, gå utmed möbler, faktiskt gå några steg själv. Livet är ganska stökigt med ettans diabetes samt att det håller på att utredas om han har blivit glutenintolerant, tvåans alla allergier samt Gustafs mjölkallergi plus att han inte växer som han ska så det håller på att utredas om han är allergisk mot något annat.

    Vi njuter av det fantastiska höstvädret, 15 grader varmt i slutet av oktober är ju skönt.

    Hoppas alla mår bra och tänk att flera av barnen redan har blivit ett-åringar.
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2

    Hej Nina!

    Vad kul att _se_ dig här igen!

    Men tråkigt att höra om Fabians utredning och att kanske även lillen är allergisk mot något. Är sådant ärftligt eller varför har dina barn drabbats av sånt?
    Det blir liksom väldigt mycket att tänka på för er :(

    Hos oss går livet också sin gilla gång. Edvin blir snart 1 år, på fars dag av alla dagar. Då blir det kalas för familjen och för mamma/barn-gruppen nån vecka senare. Vi går på babysim, 1 g/v och i januari/februari börjar Edvin dagis!

    Ha det så bra tills nästa gång, tumme hålls för kidsens utredningar!
  4. 2
    Hej Nina! Vad kul att _se_ dig här igen!

    Men tråkigt att höra om Fabians utredning och att kanske även lillen är allergisk mot något. Är sådant ärftligt eller varför har dina barn drabbats av sånt?
    Det blir liksom väldigt mycket att tänka på för er :(

    Hos oss går livet också sin gilla gång. Edvin blir snart 1 år, på fars dag av alla dagar. Då blir det kalas för familjen och för mamma/barn-gruppen nån vecka senare. Vi går på babysim, 1 g/v och i januari/februari börjar Edvin dagis!

    Ha det så bra tills nästa gång, tumme hålls för kidsens utredningar!
  5. Medlem sedan
    Feb 2004
    #3

    Hejsan!

    Vad kul att höra ifrån er! Jag har tänkt så mycket på er och undrat hur ni har det. Trist att höra att det är trixigt med allergier etc. Hoppas iaf att ni övrigt mår bra.
    Här har vi hunnit med (ännu en) flytt o bor nu i Hbg. Hör av er om ni är i krokarna! :)
    Kram!
  6. 3
    Hejsan! Vad kul att höra ifrån er! Jag har tänkt så mycket på er och undrat hur ni har det. Trist att höra att det är trixigt med allergier etc. Hoppas iaf att ni övrigt mår bra.
    Här har vi hunnit med (ännu en) flytt o bor nu i Hbg. Hör av er om ni är i krokarna! :)
    Kram!
  7. Medlem sedan
    Feb 2004
    #4

    Och hälsa familjen! *imt*

    \'
  8. 4
    Och hälsa familjen! *imt* \'

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter en lång dag
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-06-10, 18:55
  2. HUr lång tid efter köp nu?
    By bärjar surna till in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-06, 12:57
  3. Hej igen efter lång tid
    By lavita in forum _01 Höstbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-01, 09:15
  4. Hur lång tid efter
    By *rådvill* in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 10:02
  5. Hur lång tid efter...
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 18:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar