En fråga..
Tonåringar
  1. Anonym
    #1

    En fråga..

    För att göra en lång historia kort så skriver jag så här... En kompis till min grabb blev misshandlad i skolan förra veckan. Ambulans fick tillkallas. Tack och lov så fick han åka hem på kvällen men med stödkrage för nacken. Sen idag fick jag reda på att den här killen var med igår när min grabb var ute, och blev nerslagen igen. Han ringde sina föräldrar och bad dom hämta honom. Men han sa till dom att han trillat ner för trappan där han var. Alla kompisarn lovade att hålla med. Men jag fick reda på detta i em när jag och min grabb hade ett långt samtal att han blev nerslagen av andra som de inte kände. Nu till min fråga.. Hade ni ringt till den här grabbens föräldrar och berättat vad du vet.. eller låtit bli?
  2. 1
    En fråga.. För att göra en lång historia kort så skriver jag så här... En kompis till min grabb blev misshandlad i skolan förra veckan. Ambulans fick tillkallas. Tack och lov så fick han åka hem på kvällen men med stödkrage för nacken. Sen idag fick jag reda på att den här killen var med igår när min grabb var ute, och blev nerslagen igen. Han ringde sina föräldrar och bad dom hämta honom. Men han sa till dom att han trillat ner för trappan där han var. Alla kompisarn lovade att hålla med. Men jag fick reda på detta i em när jag och min grabb hade ett långt samtal att han blev nerslagen av andra som de inte kände. Nu till min fråga.. Hade ni ringt till den här grabbens föräldrar och berättat vad du vet.. eller låtit bli?
  3. cene
    #2

    utan större eftertanke

    så svarar jag så här.

    Prata med pojken. Varför vågar han inte säga till föräldrarna att han blivit nerslagen?

    Resonera med honom vilken strategi som är bäst. Hur skulle du vilja haft det om du hade varit hans mamma?
  4. 2
    utan större eftertanke så svarar jag så här.

    Prata med pojken. Varför vågar han inte säga till föräldrarna att han blivit nerslagen?

    Resonera med honom vilken strategi som är bäst. Hur skulle du vilja haft det om du hade varit hans mamma?
  5. demeter
    #3

    hade ringt!!!

    men hade bett föräldrarna att inte tala om för sonen att det var jag som rinde...
  6. 3
    hade ringt!!! men hade bett föräldrarna att inte tala om för sonen att det var jag som rinde...

Liknande trådar

  1. Apropå nedan fråga, omvänd fråga
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-20, 06:47
  2. UL idag, fråga eller inte fråga.....hmm
    By Hannastina in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 18:54
  3. fråga till män (även på fråga pappo
    By undrar in forum Sex & erotik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 19:25
  4. Enkät, fråga eller inte fråga
    By cecilia in forum Sex & erotik
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2006-02-04, 17:07
  5. Flyttar fråga från "fråga mammor"
    By Vissis in forum Pappasnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 23:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar