Buuuu
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Humlan *ruvardag 17*
    #1

    Buuuu

    Tror tyvärr att mensen är på gång... har skitont nedre delen på ryggen, hade migrän igår...
    Det skulle verkligen kännas för jävligt om jag inte ens skulle få göra gravtestet innan h--etet kommer:(
    Ska resa bort 3 dgr på utbildning, hur upplagd är jag för det på en skala???
    Jag vet inte vad jag ska ta mig till, vill bara gräva ner mig... Snälla, kan jag inte ha fel, snälla mens, kom inte!!
  2. 1
    Buuuu Tror tyvärr att mensen är på gång... har skitont nedre delen på ryggen, hade migrän igår...
    Det skulle verkligen kännas för jävligt om jag inte ens skulle få göra gravtestet innan h--etet kommer:(
    Ska resa bort 3 dgr på utbildning, hur upplagd är jag för det på en skala???
    Jag vet inte vad jag ska ta mig till, vill bara gräva ner mig... Snälla, kan jag inte ha fel, snälla mens, kom inte!!
  3. anna m anton
    #2

    så känndes det...

    ...trodde flera veckor att mensen skulle komma, känndes precis så men så kom anton istället efter 43 veckor...

    Håller mina tummar! Du har ju klarat dig långt så förhoppningsvis...
  4. 2
    så känndes det... ...trodde flera veckor att mensen skulle komma, känndes precis så men så kom anton istället efter 43 veckor...

    Håller mina tummar! Du har ju klarat dig långt så förhoppningsvis...
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3

    Tack för tummarna!

    Har varit gravid 1 gång förut och då kändes det mer framåt/nedåt i magen, inte i ryggen. Men jag hoppas också att jag har fel....
  6. 3
    Tack för tummarna! Har varit gravid 1 gång förut och då kändes det mer framåt/nedåt i magen, inte i ryggen. Men jag hoppas också att jag har fel....
  7. Tinselflickan
    #4

    Näädu!

    Nu är det faktiskt så att mensen INTE ska komma till dig. Bara så du vet.

    Självklart håller jag tummarna för att den håller sig borta!
    Kram!
  8. 4
    Näädu! Nu är det faktiskt så att mensen INTE ska komma till dig. Bara så du vet.

    Självklart håller jag tummarna för att den håller sig borta!
    Kram!
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5

    Tack...

    jag lovar att inte \"måla fan på väggen\" :)
    Tack för tummarna & kram tillbaka!
  10. 5
    Tack... jag lovar att inte \"måla fan på väggen\" :)
    Tack för tummarna & kram tillbaka!
  11. Medlem sedan
    Apr 2005
    #6

    Nej!

    Mensen ska INTE komma!
    Tror jag förstår precis hur du känner, jag har haft världens mensvärk sen igår - och den där känslan av att mensen kommer när som helst! Men tanten ska ju hålla sig borta från oss!!!
  12. 6
    Nej! Mensen ska INTE komma!
    Tror jag förstår precis hur du känner, jag har haft världens mensvärk sen igår - och den där känslan av att mensen kommer när som helst! Men tanten ska ju hålla sig borta från oss!!!
  13. Anonym
    #7

    Nej

    Buar lite åt mensen så att den inte vågar visa sitt fula tryne. *buh*

    Håller tummarna!
  14. 7
    Nej Buar lite åt mensen så att den inte vågar visa sitt fula tryne. *buh*

    Håller tummarna!
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8

    Usch!

    Vad ledsen jag blir, Det är så orättvist att det inte fungerar för alla! Hoppas att utbildningen går fort så du kommer hem snart igen. Håller dessutom en tumme om att mensen INTE har kommit och det inte är kört!

    Kram!!
  16. 8
    Usch! Vad ledsen jag blir, Det är så orättvist att det inte fungerar för alla! Hoppas att utbildningen går fort så du kommer hem snart igen. Håller dessutom en tumme om att mensen INTE har kommit och det inte är kört!

    Kram!!
  17. Medlem sedan
    Dec 2001
    #9

    Hur har det gått Humlan?!?

    Håller tummarna hårt för dig och hoppas du snart kommer in med ett jublande inlägg!

    Kram!
  18. 9
    Hur har det gått Humlan?!? Håller tummarna hårt för dig och hoppas du snart kommer in med ett jublande inlägg!

    Kram!

Liknande trådar

  1. Blääää, buuuu fyyyy :(
    By jenjen in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-10, 22:35
  2. Buuuu!
    By space in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-12, 07:19
  3. buuuu *morr*
    By j med 4 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 21:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar