I Ur o skur dagis!
_02 Sommarbarn
  1. Malin med V -02 o V -04
    #1

    I Ur o skur dagis!

    Fick idag veta att Vanja fått plats på I Ur o Skur dagis!*glad* vi har stått i kö sen vi flyttade hit, hon gick ju på ett suveränt I Ur o Skur dagis när vi bodde i Sollentuna, o jag är väldigt besviken på den nuvarande dagmamman, som inte låter barnen vara ute i regnet...:( Hoppas bara nu att Vide kan få plats här oxå, vilket hon inte kunde lova nu såhär på rak arm, men hon skulle diskutera saken med personalen.*håller en tumme*

    Nu är jag glad!!)
  2. 1
    I Ur o skur dagis! Fick idag veta att Vanja fått plats på I Ur o Skur dagis!*glad* vi har stått i kö sen vi flyttade hit, hon gick ju på ett suveränt I Ur o Skur dagis när vi bodde i Sollentuna, o jag är väldigt besviken på den nuvarande dagmamman, som inte låter barnen vara ute i regnet...:( Hoppas bara nu att Vide kan få plats här oxå, vilket hon inte kunde lova nu såhär på rak arm, men hon skulle diskutera saken med personalen.*håller en tumme*

    Nu är jag glad!!)
  3. Monica med Tintin-02
    #2

    Åh va skönt!

    Alltid skönt när man får den barnomsorg man önskar till sina barn. Hoppas att Vide också kan få gå på Ur& Skur dagiset.

    Hade det funnits här på lansdbygden där vi bor hade jag gärna valt det till Tintin. Nu finns här ett familjekooperativ (med få barn=hög arbetsinsats och personal jag inte kommer överens med), dagmammor (varav en ska sluta vid årsskiftet och den sista är kvar på nåder) och så det komunala dagiset som Tintin är på. Vi är nöjda med hans dagis och de är oftast ute varje dag tack och lov.
  4. 2
    Åh va skönt! Alltid skönt när man får den barnomsorg man önskar till sina barn. Hoppas att Vide också kan få gå på Ur& Skur dagiset.

    Hade det funnits här på lansdbygden där vi bor hade jag gärna valt det till Tintin. Nu finns här ett familjekooperativ (med få barn=hög arbetsinsats och personal jag inte kommer överens med), dagmammor (varav en ska sluta vid årsskiftet och den sista är kvar på nåder) och så det komunala dagiset som Tintin är på. Vi är nöjda med hans dagis och de är oftast ute varje dag tack och lov.
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3

    jag kan tala varmt om Ur -och Skur inriktning!


    Mina tjejer går hos en dagmamma med Ur -och Skur inrkting och det känns jätte bra!

    Grattis till att ni fick den plats ni ville ha!
  6. 3
    jag kan tala varmt om Ur -och Skur inriktning!
    Mina tjejer går hos en dagmamma med Ur -och Skur inrkting och det känns jätte bra!

    Grattis till att ni fick den plats ni ville ha!
  7. Medlem sedan
    Feb 2004
    #4

    ja vi har haft

    i Ur o Skur tidigare, och var mycket nöjda med dom!
    Hoppas det blir lika bra här på det nya...:)
  8. 4
    ja vi har haft i Ur o Skur tidigare, och var mycket nöjda med dom!
    Hoppas det blir lika bra här på det nya...:)
  9. Medlem sedan
    Feb 2004
    #5

    fel nick*hihi

  10. 5
    fel nick*hihi
  11. Medlem sedan
    Oct 2000
    #6

    Måste fråga

    När barnen går på Ur och skurdagis. Äter barnen även alla måltider ute? Jag vet att vi hade det uppe i disskusion i vår föräldragrupp.

    Min minsting går på ett dagis där de är ute i ur och skur, men inte kallar sig det. Utan kallar sig miljödagis. Igår ösregnade det, men dagis var ute på sin dagliga utflykt i allafall. Där är de verkligen inte rädda för dåligt väder.
  12. 6
    Måste fråga När barnen går på Ur och skurdagis. Äter barnen även alla måltider ute? Jag vet att vi hade det uppe i disskusion i vår föräldragrupp.

    Min minsting går på ett dagis där de är ute i ur och skur, men inte kallar sig det. Utan kallar sig miljödagis. Igår ösregnade det, men dagis var ute på sin dagliga utflykt i allafall. Där är de verkligen inte rädda för dåligt väder.
  13. Medlem sedan
    Feb 2004
    #7

    Japp..

    eller Vanjas gamla dagis åt frukosten inne, de gick ut runt 9 och gick sen in igen vid 15,30. Vet inte riktigt hur det blir på dett anya, men ska dit idag o prata med dom.
  14. 7
    Japp.. eller Vanjas gamla dagis åt frukosten inne, de gick ut runt 9 och gick sen in igen vid 15,30. Vet inte riktigt hur det blir på dett anya, men ska dit idag o prata med dom.

Liknande trådar

  1. Ur och Skur dagis?
    By ~Ida~ in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-10, 09:41
  2. I Ur o skur dagis......
    By rut123 in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 10:36
  3. I Ur o Skur dagis,,,,,,
    By rut123 in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 13:16
  4. I ur och skur-dagis ?
    By mamma till en 04:a in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-27, 08:42
  5. Ur och skur-dagis?
    By evaleopard in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 19:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar