Oliver har blivit storebror!!
_02 Vårbarn
  1. Cia & nyblivna storebror Oliver
    #1

    Oliver har blivit storebror!!

    För exakt en vecka sedan kom lillebror Isak till världen, efter en snabb förlossning på 3 timmar. Han var en stor kille till skillnad från storebror, 4410 g och 54 cm lång.

    Nu har vi varit hemma några dagar och amningen börjar komma igång efter lite problem i början. Oliver och Emma är överlyckliga och ska pussa och krama honom hela tiden. Oliver frågar hela tiden var Isak är om han inte ser honom och visar än så länge inga tecken på svartsjuka.

    Själv njuter jag av livet och kan konstatera att beslutet att skaffa 3 barn är det bästa jag tagit i hela mitt liv. Det är NÄSTAN så jag skulle kunna tänka mig en till *ler*...

  2. 1
    Oliver har blivit storebror!! För exakt en vecka sedan kom lillebror Isak till världen, efter en snabb förlossning på 3 timmar. Han var en stor kille till skillnad från storebror, 4410 g och 54 cm lång.

    Nu har vi varit hemma några dagar och amningen börjar komma igång efter lite problem i början. Oliver och Emma är överlyckliga och ska pussa och krama honom hela tiden. Oliver frågar hela tiden var Isak är om han inte ser honom och visar än så länge inga tecken på svartsjuka.

    Själv njuter jag av livet och kan konstatera att beslutet att skaffa 3 barn är det bästa jag tagit i hela mitt liv. Det är NÄSTAN så jag skulle kunna tänka mig en till *ler*...

  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2

    Åh

    det låter underbart, grattis:)
  4. 2
    Åh det låter underbart, grattis:)
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Å grattis till \"store\" lillebror

    Härligt att amningen kommit igång nu i alla fall.
  6. 3
    Å grattis till \"store\" lillebror Härligt att amningen kommit igång nu i alla fall.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    GRATTIS!!

    Härligt med bäbis! Jag är avundssjuk och bäbissjuk igen. Jag som har en ettåring här hemma ;)
  8. 4
    GRATTIS!! Härligt med bäbis! Jag är avundssjuk och bäbissjuk igen. Jag som har en ettåring här hemma ;)
  9. Cachi
    #5

    Grattis! :-) imt

  10. 5
    Grattis! :-) imt
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    Grattis

    En stor kille:)
    Hoppas allt går bra!
  12. 6
    Grattis En stor kille:)
    Hoppas allt går bra!
  13. Medlem sedan
    Jan 2002
    #7

    Jättegrattis!!! *imt*

    .
  14. 7
    Jättegrattis!!! *imt* .
  15. Medlem sedan
    Aug 1999
    #8

    Grattis till trean!!

    Visst är de väl underbart?? Elliot gjorde verkligen familjen hel! - men de är som du säger, jag skulle nog kunna klämma in en liten fyra så småningom *S*

    kram kram
  16. 8
    Grattis till trean!! Visst är de väl underbart?? Elliot gjorde verkligen familjen hel! - men de är som du säger, jag skulle nog kunna klämma in en liten fyra så småningom *S*

    kram kram
  17. Sol mA-04&L-02
    #9

    Grattis!

    Mysigt med tre barn. :)
  18. 9
    Grattis! Mysigt med tre barn. :)
  19. Medlem sedan
    Jan 2001
    #10

    Stort grattis till er... *IMT

    :)
  20. 10
    Stort grattis till er... *IMT :)
  21. Medlem sedan
    Feb 2003
    #11

    grattis

    underbart att höra, hoppas också på att det skall kännas så till våren, väntar på trean som skall komma i april.
    Kram på er.
  22. 11
    grattis underbart att höra, hoppas också på att det skall kännas så till våren, väntar på trean som skall komma i april.
    Kram på er.

Liknande trådar

  1. Oliver har blivit storebror
    By tl-67 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-02-17, 14:41
  2. Oliver har blivit storebror
    By imported_Myra in forum _0405 Majbarn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2006-07-03, 19:40
  3. Oliver har blivit storebror!
    By kajsa m O-04 & W-06 in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 22:16
  4. Oliver har blivit storebror!
    By kajsa m O-04 & W-06 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-03, 21:52
  5. Oliver ska bli storebror
    By imported_Myra in forum _0405 Majbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 21:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar