Vi har fått snö i natt =)
_00/01 Vinterbarn
  1. Kerstin med Martin-00 & Linus 050912
    #1

    Vi har fått snö i natt =)

    Gissa om Martin blev lycklig när han såg att det var snö ute i morse =) Det kommer väl försvinna lika snabbt som det kom, men just nu är det jättefint med ett litet snötäcke.
  2. 1
    Vi har fått snö i natt =) Gissa om Martin blev lycklig när han såg att det var snö ute i morse =) Det kommer väl försvinna lika snabbt som det kom, men just nu är det jättefint med ett litet snötäcke.
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Gah!

    Snö? Nej det har jag inte fattat att det är dags för ännu. Blommar ju fortfarande i rabatten och alla tomater är inte inplockade. Har inte fattat att man måste ha vantar på händerna när man cyklar till jobbet heller... *fryser*

    Snö är dock härligt - det blir så ljust och tyst :)) Men det är en raritet här i Skåneland. Ut och busa med er och njut av snön!
  4. 2
    Gah! Snö? Nej det har jag inte fattat att det är dags för ännu. Blommar ju fortfarande i rabatten och alla tomater är inte inplockade. Har inte fattat att man måste ha vantar på händerna när man cyklar till jobbet heller... *fryser*

    Snö är dock härligt - det blir så ljust och tyst :)) Men det är en raritet här i Skåneland. Ut och busa med er och njut av snön!
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Här hemma oxå

    det är bara liiite men dock snö till Luddes stora förtjusning, han var bara tvungen att ta på nya overallen o stövlarna o springa ut o kolla innan frukost o allt!
    Ja ja...gör det du tänkte jag, för efter frukost så har väl allt hunnit smälta :-)
    Han kom in med en liiiiten snöboll som han skulle lägga i kylskåpet! så han kunde visa pappa i kväll.

    Nåja det kommer väl mera...hoppas jag.
  6. 3
    Här hemma oxå det är bara liiite men dock snö till Luddes stora förtjusning, han var bara tvungen att ta på nya overallen o stövlarna o springa ut o kolla innan frukost o allt!
    Ja ja...gör det du tänkte jag, för efter frukost så har väl allt hunnit smälta :-)
    Han kom in med en liiiiten snöboll som han skulle lägga i kylskåpet! så han kunde visa pappa i kväll.

    Nåja det kommer väl mera...hoppas jag.
  7. Anna K med Flipp & Vendela
    #4

    Burr!!!

    Fy, jag bävar. Jag tycker INTE om snö förrän omkring lucia;-)
  8. 4
    Burr!!! Fy, jag bävar. Jag tycker INTE om snö förrän omkring lucia;-)
  9. Malena med Arvid & Alva
    #5

    Ja, nu är det kallt!

    Men ingen snö här än. Fast många minusgrader i morse och ett frosttäcke som ser ut som snö. Lite mysigt men lite för tidigt också tycker jag. I december får det gärna komma massor av snö.
  10. 5
    Ja, nu är det kallt! Men ingen snö här än. Fast många minusgrader i morse och ett frosttäcke som ser ut som snö. Lite mysigt men lite för tidigt också tycker jag. I december får det gärna komma massor av snö.

Liknande trådar

  1. I natt har vi fått sova!
    By Senga in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-24, 12:56
  2. I natt har jag fått sova
    By Malin1979 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-04, 12:30
  3. Jag har fått SOVA i natt!
    By nickan73 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 07:53
  4. Ni som fått era att sova hel natt
    By Mia in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 21:34
  5. Fått sova i natt
    By sarah,maxen03 o bäbis v40 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 09:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar