Spraydag 12 och ingen blödning, deppdepp
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Ako med Marcus
    #1

    Spraydag 12 och ingen blödning, deppdepp

    Suck och dubbelsuck. Det är väl typiskt att det också ska krångla nu. Det känns som om ödet försöker tala om för mig att jag lika gärna kan ge upp med syskonförsöken. Jag har varit ganska lugn vid de tidigare försöken men nu är jag totalnojjig. Det är nästan så att jag börjar bli rädd för att gå vidare bara för att jag är så säker på att misslyckas och jag är rädd för smärtan då.
  2. 1
    Spraydag 12 och ingen blödning, deppdepp Suck och dubbelsuck. Det är väl typiskt att det också ska krångla nu. Det känns som om ödet försöker tala om för mig att jag lika gärna kan ge upp med syskonförsöken. Jag har varit ganska lugn vid de tidigare försöken men nu är jag totalnojjig. Det är nästan så att jag börjar bli rädd för att gå vidare bara för att jag är så säker på att misslyckas och jag är rädd för smärtan då.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Gumman...

    varför det hakar upp sig vill jag inte spekulera om - VÄÄÄÄÄGRAR att hävda att det är din oro eller något liknande - det är bara slumpen...

    Vill bara krama om dig och försöka peppa lite. Det är jobbigt när man sätter sig och funderar över vilken tur man faktiskt har haft som har ett rent magiskt litet barn hemma och känslorna av att man inte ska \"gapa efter mycket\" kommer över en. Varför skulle inte vi kunna få önska oss syskon till våra prinsar? När andra får barn precis som de planerar...

    Hoppas så stenhårt att det går vägen den här gången! Kram!
  4. 2
    Gumman... varför det hakar upp sig vill jag inte spekulera om - VÄÄÄÄÄGRAR att hävda att det är din oro eller något liknande - det är bara slumpen...

    Vill bara krama om dig och försöka peppa lite. Det är jobbigt när man sätter sig och funderar över vilken tur man faktiskt har haft som har ett rent magiskt litet barn hemma och känslorna av att man inte ska \"gapa efter mycket\" kommer över en. Varför skulle inte vi kunna få önska oss syskon till våra prinsar? När andra får barn precis som de planerar...

    Hoppas så stenhårt att det går vägen den här gången! Kram!
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3

    Nämen?

    Kan mensen utebli så där? Jag fick min mens i onsdags, då var jag på dag 8.

    När ska du kolla nedregleringen? Hoppas ju på att vi fortsätter synka.
  6. 3
    Nämen? Kan mensen utebli så där? Jag fick min mens i onsdags, då var jag på dag 8.

    När ska du kolla nedregleringen? Hoppas ju på att vi fortsätter synka.
  7. Ako med Marcus
    #4

    Tack gulliga du

    det hjälpte. Till och med så bra att blödningen kom igång så nu är ett litet hinder ur vägen. Ska försöka samla lite mod och ta och ringa kliniken för nästa datum. Det är väl bara att bita ihop....
    Kramar och tummar för din fortsatta \"resa\". Nu _ska_ det bli syskon!!!
  8. 4
    Tack gulliga du det hjälpte. Till och med så bra att blödningen kom igång så nu är ett litet hinder ur vägen. Ska försöka samla lite mod och ta och ringa kliniken för nästa datum. Det är väl bara att bita ihop....
    Kramar och tummar för din fortsatta \"resa\". Nu _ska_ det bli syskon!!!
  9. Ako med Marcus
    #5

    Den skärpte till sig

    och kom idag vid lunch så någorlunda synkade blir vi nog. Ska ringa CvL nu och få vidare order.
    Kram
  10. 5
    Den skärpte till sig och kom idag vid lunch så någorlunda synkade blir vi nog. Ska ringa CvL nu och få vidare order.
    Kram

Liknande trådar

  1. Ingen blödning ännu...
    By Magismulan in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-01, 20:03
  2. Ingen mer blödning??
    By Titti:) in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 17:44
  3. Och ingen mer blödning...
    By jenlon in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 06:13
  4. Ingen blödning efter abort...
    By ???? in forum Abort
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-23, 14:45
  5. lågt hcg men ingen blödning
    By sara in forum Missfall
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-25, 18:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar