Knip tummarna blå för mej idag!
_0112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Knip tummarna blå för mej idag!

    Engelskprov kl 12. Måååånga glosor + grammatik; enkel och pågående form hos verben. I am, you are, he, she, it is...Oj vad det bråkas om plats i huvudet nu! ;o)
  2. 1
    Knip tummarna blå för mej idag! Engelskprov kl 12. Måååånga glosor + grammatik; enkel och pågående form hos verben. I am, you are, he, she, it is...Oj vad det bråkas om plats i huvudet nu! ;o)
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2

    Lycka till!!!

    Håller tummarna jättehårt! Det här fixar du lätt som en plätt. *kramar*
  4. 2
    Lycka till!!! Håller tummarna jättehårt! Det här fixar du lätt som en plätt. *kramar*
  5. Kattis med blå tummar och tår...
    #3

    TumhållarCarlsson till er tjänst!

    *håller**håller**håller**hålle r**håller**håller**håller**hål ler**håller**håller**håller**h åller**håller**håller**håller* *håller**håller**håller**hålle r**håller**håller**håller**hål ler**håller**håller**håller**h åller**håller**håller**håller* *håller**håller**håller**hålle r**håller**håller**håller**hål ler**håller**håller**håller**h åller**håller**håller**håller* *håller**håller**håller*
  6. 3
    TumhållarCarlsson till er tjänst! *håller**håller**håller**hålle r**håller**håller**håller**hål ler**håller**håller**håller**h åller**håller**håller**håller* *håller**håller**håller**hålle r**håller**håller**håller**hål ler**håller**håller**håller**h åller**håller**håller**håller* *håller**håller**håller**hålle r**håller**håller**håller**hål ler**håller**håller**håller**h åller**håller**håller**håller* *håller**håller**håller*
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    Lycka till...

    detta fixar DU!! håller tummar och tår för att det gick bra!!

    Kram
    Mika
  8. 4
    Lycka till... detta fixar DU!! håller tummar och tår för att det gick bra!!

    Kram
    Mika
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5

    Hur gick det??? *imt*

    f
  10. 5
    Hur gick det??? *imt* f
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Tack för tummhållningen!

    Jag tror det hjälpte! :o)
    Vaknade dock inatt (Ellen har varit vaken till o från inatt) och ins¨g att jag nog gjort ett stor fel...Ett ord stog på en, men skulle översätta det och sätta det i en mening...på en, jag har skrivit ordet på sv. Ett missförstånd. Hoppas jag får ett halvt rätt iaf...
    Annars missade jag på 2 glosor som jag vet och sen detta stora felet, så jag hoppas på VG igen då! :o)
  12. 6
    Tack för tummhållningen! Jag tror det hjälpte! :o)
    Vaknade dock inatt (Ellen har varit vaken till o från inatt) och ins¨g att jag nog gjort ett stor fel...Ett ord stog på en, men skulle översätta det och sätta det i en mening...på en, jag har skrivit ordet på sv. Ett missförstånd. Hoppas jag får ett halvt rätt iaf...
    Annars missade jag på 2 glosor som jag vet och sen detta stora felet, så jag hoppas på VG igen då! :o)
  13. Medlem sedan
    Apr 2001
    #7

    Ah!

    Du är så duktig!!! Visste väl att det skulle gå bra. *kramar*
  14. 7
    Ah! Du är så duktig!!! Visste väl att det skulle gå bra. *kramar*
  15. Medlem sedan
    Sep 1998
    #8

    Vad skall du bli

    när du blir stor? :-)
    Menar vad du har sikte på.
  16. 8
    Vad skall du bli när du blir stor? :-)
    Menar vad du har sikte på.
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9

    :o)

    Tack! Du är då för go! :o)

    Kram!
  18. 9
    :o) Tack! Du är då för go! :o)

    Kram!
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10

    Huuuu!

    Jag _vet_ inte! Det är dags att söka till vt nu och jag kommer att fortsätta med sv B, eng B, eventuellt samhälls, religion o historia på det. Tror det kan vara nyttiga ämnen att ha.
    Såg en KY utb inom restaurang, hotell o turism som verkar intressant. Eftersom sv och eng rullar på bra utan större ansträngning fårn min sida kanske det skulle vara något att satsa på. Ev något språk mer då oxå. Vi får se!
    Mitt mål är iaf att INTE gå tilbaka till mitt pestiga fabriksjobb mer än i allra nödvändigaste fall!

    Kul att du frågade!
  20. 10
    Huuuu! Jag _vet_ inte! Det är dags att söka till vt nu och jag kommer att fortsätta med sv B, eng B, eventuellt samhälls, religion o historia på det. Tror det kan vara nyttiga ämnen att ha.
    Såg en KY utb inom restaurang, hotell o turism som verkar intressant. Eftersom sv och eng rullar på bra utan större ansträngning fårn min sida kanske det skulle vara något att satsa på. Ev något språk mer då oxå. Vi får se!
    Mitt mål är iaf att INTE gå tilbaka till mitt pestiga fabriksjobb mer än i allra nödvändigaste fall!

    Kul att du frågade!
  21. Medlem sedan
    Sep 1998
    #11

    Oki

    Det låter bra. Bra att du har som mål att ej gå tillbaka till ditt gamla jobb. Många fortsätter av gammal vana och orkar inte ta sig i kragen att göra ngt annat. Sen sitter man där som bitter 60åring och klagar på allt och alla ;-)

    Jag läser också så därför blev jag nyfis.
    Lycka till!
  22. 11
    Oki Det låter bra. Bra att du har som mål att ej gå tillbaka till ditt gamla jobb. Många fortsätter av gammal vana och orkar inte ta sig i kragen att göra ngt annat. Sen sitter man där som bitter 60åring och klagar på allt och alla ;-)

    Jag läser också så därför blev jag nyfis.
    Lycka till!
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12

    Usch ja,

    dom där bittra k*rringarna finns i övertal på jobbet. *ryyys* Nä, det är DAX nu! Jag känner mej väldigt motiverad till en termin till och paralellt söka andra jobb.
    Läser du oxå lite ströämnen?
    Vad ska du bli när du blir stor då?? :o)
  24. 12
    Usch ja, dom där bittra k*rringarna finns i övertal på jobbet. *ryyys* Nä, det är DAX nu! Jag känner mej väldigt motiverad till en termin till och paralellt söka andra jobb.
    Läser du oxå lite ströämnen?
    Vad ska du bli när du blir stor då?? :o)
  25. Medlem sedan
    Oct 2001
    #13

    Skönt att se att man inte är den enda

    som inte vet vad den ska bli...*ler*
    Har nyss sökt kurser för våren...
  26. 13
    Skönt att se att man inte är den enda som inte vet vad den ska bli...*ler*
    Har nyss sökt kurser för våren...
  27. Medlem sedan
    Sep 1998
    #14

    Jag har också kämpat mig

    igen ett antal=massor ämnen på Komvux (+ ngr utbildningar)för att söka in till högskolan så helt plötsligt gör de om min utbildningen :-0

    Jag tar upp mina studier igen på tisdag!!!på Lärarhögskolan. Har inte läst där på över 2år av förklarliga skäl.
    Mannen blir hemma med lilla Nathaly och Emmy de dgr jag har lektioner.
    Har siktet inställt på Specialpedagog men vi får se vad det blir. Ngt blir det iallafall :-)
  28. 14
    Jag har också kämpat mig igen ett antal=massor ämnen på Komvux (+ ngr utbildningar)för att söka in till högskolan så helt plötsligt gör de om min utbildningen :-0

    Jag tar upp mina studier igen på tisdag!!!på Lärarhögskolan. Har inte läst där på över 2år av förklarliga skäl.
    Mannen blir hemma med lilla Nathaly och Emmy de dgr jag har lektioner.
    Har siktet inställt på Specialpedagog men vi får se vad det blir. Ngt blir det iallafall :-)
  29. Medlem sedan
    Oct 2001
    #15

    Läser du i Sthlm?

    Isåfall känner vi två som jobbar där... :-) Nej, förresten- 3 st!
  30. 15
    Läser du i Sthlm? Isåfall känner vi två som jobbar där... :-) Nej, förresten- 3 st!
  31. Medlem sedan
    Nov 1999
    #16

    :o)

    Nädå, har finns fler! *L*
    Vad har du sökt??
  32. 16
    :o) Nädå, har finns fler! *L*
    Vad har du sökt??
  33. Medlem sedan
    Oct 2001
    #17

    Lite olika...

    ...så tänkte jag att jag får välja sen. Bl.a affärsengelska, projekt som arbetsform och så\'nt.... :-)
  34. 17
    Lite olika... ...så tänkte jag att jag får välja sen. Bl.a affärsengelska, projekt som arbetsform och så\'nt.... :-)
  35. Medlem sedan
    Sep 1998
    #18

    Japp, läser i Sthlm

    Brukar bli bilen in eller pendeln.
  36. 18
    Japp, läser i Sthlm Brukar bli bilen in eller pendeln.
  37. Medlem sedan
    Jun 2001
    #19

    Måste erkänna...

    att jag inte riktigt fattat vad du gör. Pinsamt!
    Men du verkar ju vara riktigt duktig, och det är ju superkul! Grattis och lycka till!
  38. 19
    Måste erkänna... att jag inte riktigt fattat vad du gör. Pinsamt!
    Men du verkar ju vara riktigt duktig, och det är ju superkul! Grattis och lycka till!

Liknande trådar

  1. Håll tummarna för mig idag! :-)
    By Hanna, Thor & Carl in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-17, 13:54
  2. Håll tummarna för mig idag!
    By Rut_Blad in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-24, 12:52
  3. Håll tummarna för mig idag
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-28, 10:45
  4. Håll tummarna idag!
    By Elin Solstråle in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-05-11, 10:24
  5. Håll tummarna idag!!
    By emalin in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 17:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar