Jaha.. suck..
Abort
  1. Liten och ledsen
    #1

    Jaha.. suck..

    ..misstänker att jag hamnar här =0(
    Ska köpa ett test idag och kolla om mina misstankar stämmer (vilket de troligtvis gör)

    Borde vara i v6 tror jag.. både jag och sambon är eniga om att en 3:a vore roligt men inte NU..

    Mina P-piller tog slut för 2 månader sedan och jag bokade tid för att sätta in spiral istället.. men jag fick ju inte tid på en gång precis.. och givetvis trodde vi att vi var \"odödliga\" under tiden.. blir så arg på mig själv.
    Har dock inte hunnit sätt ain någon spiral då jag misstänkte redan förra veckan och avbokade.

    Vad har jag nu för alternativ? Hur gör jag? var ringer jag och vad säger jag?
  2. 1
    Jaha.. suck.. ..misstänker att jag hamnar här =0(
    Ska köpa ett test idag och kolla om mina misstankar stämmer (vilket de troligtvis gör)

    Borde vara i v6 tror jag.. både jag och sambon är eniga om att en 3:a vore roligt men inte NU..

    Mina P-piller tog slut för 2 månader sedan och jag bokade tid för att sätta in spiral istället.. men jag fick ju inte tid på en gång precis.. och givetvis trodde vi att vi var \"odödliga\" under tiden.. blir så arg på mig själv.
    Har dock inte hunnit sätt ain någon spiral då jag misstänkte redan förra veckan och avbokade.

    Vad har jag nu för alternativ? Hur gör jag? var ringer jag och vad säger jag?
  3. demi
    #2

    ring en abortklinik

    och boka tid. du behöver inte ange några skäl alöls för att göra abort. du bokar tid hos barnmorska och får samtidigt tid för en läakundersökning med ultraljud för att fastställa gravlängd och därmed möjlig/a abortmetod/er.

    sök på vårdguiden eller på blå sidorna i telefonkatalogen för närmaste klinik. de står ofta under kvinnoklinik/gynekologi eller under abort.

    jag förstår inte frågan med alternativ? menar du abortmetoder? är du i v 6 kan du välja kirurgisk elelr medicinsk metod.

    behöver du tala med kurator bokar du det samtidigt med din aborttid. de behöver inte nage skäl för ett sådant samtal heller.
  4. 2
    ring en abortklinik och boka tid. du behöver inte ange några skäl alöls för att göra abort. du bokar tid hos barnmorska och får samtidigt tid för en läakundersökning med ultraljud för att fastställa gravlängd och därmed möjlig/a abortmetod/er.

    sök på vårdguiden eller på blå sidorna i telefonkatalogen för närmaste klinik. de står ofta under kvinnoklinik/gynekologi eller under abort.

    jag förstår inte frågan med alternativ? menar du abortmetoder? är du i v 6 kan du välja kirurgisk elelr medicinsk metod.

    behöver du tala med kurator bokar du det samtidigt med din aborttid. de behöver inte nage skäl för ett sådant samtal heller.

Liknande trådar

  1. Jaha! *suck*
    By Vaniljpuddingen in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-01-24, 19:33
  2. Jaha *suck*
    By anonymt namn in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-26, 21:56
  3. Jaha, suck
    By Geo75 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 10:01
  4. jaha *suck*
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-23, 08:28
  5. Jaha *suck*
    By Kajsa in forum _0607 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 06:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar