Är min man otrogen?
  1. Antonia
    #1

    Är min man otrogen?

    En fråga killar, vet inte om jag kan lita på och tro det min kille försäkrar mig. Han var borta i flera timmar utan att säga det innan. Brukar inte det annars.
    Skulle köpa dvd skivor sa han + åt på mc-donalds. var är dom då frågar jag. mmm. ligger dom i bilen ska jag ta in dom frågar jag. jag gör det sen sa han. gick o tittade inga skivor. då säger han att dom var slut. hmm. o han luktade inte lök som man gör när man ätit hamb. Till saken hör att han vid 2 tillfällen förut har varit hos någon, då skulle han träna o andra gången skulle han också handla o kom hem sent (var några år sen nu). Säger att han inte har gjort nåt. Han blev lite stel när jag konfronterade honom men sen har han bara varit snäll, sagt hur bra jag ser ut planerat framåt med huset o allt möjligt. Vad ska jag tro killar, kan han inte hålla sig är det nåt skumt på gång eller, hur skulle ni vara isåfall.
    Snälla svara många
  2. 1
    Är min man otrogen? En fråga killar, vet inte om jag kan lita på och tro det min kille försäkrar mig. Han var borta i flera timmar utan att säga det innan. Brukar inte det annars.
    Skulle köpa dvd skivor sa han + åt på mc-donalds. var är dom då frågar jag. mmm. ligger dom i bilen ska jag ta in dom frågar jag. jag gör det sen sa han. gick o tittade inga skivor. då säger han att dom var slut. hmm. o han luktade inte lök som man gör när man ätit hamb. Till saken hör att han vid 2 tillfällen förut har varit hos någon, då skulle han träna o andra gången skulle han också handla o kom hem sent (var några år sen nu). Säger att han inte har gjort nåt. Han blev lite stel när jag konfronterade honom men sen har han bara varit snäll, sagt hur bra jag ser ut planerat framåt med huset o allt möjligt. Vad ska jag tro killar, kan han inte hålla sig är det nåt skumt på gång eller, hur skulle ni vara isåfall.
    Snälla svara många
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Låter som väldigt litet att gå på

    \"andra gången skulle han också handla o kom hem sent (var några år sen nu)\"?

    Det låter ju inte direkt som något återkommande mönster? Jag kan inte påstå att det lilla du skrivit om här tyder på någon otrohet.
  4. 2
    Låter som väldigt litet att gå på \"andra gången skulle han också handla o kom hem sent (var några år sen nu)\"?

    Det låter ju inte direkt som något återkommande mönster? Jag kan inte påstå att det lilla du skrivit om här tyder på någon otrohet.
  5. M©ckan
    #3

    Lite lite o gå på kanske.

    Håll utkik efter de vanliga tecknana,

    1. har gör sig fin utan \"orsak\"

    2. Jobbar över extra mycket utan att det syns i löne kuvertet.

    3. får helt plötsligt nya Hobbies som gör att han e hemmafrån.

    4. Extra kärvänlig mot dig helt plötsligt.

    iofs behöver dessa tecken inte betyda att han e otrogen men va hård o säg att du tror han e otrogen om du verkligen misstänker det.
  6. 3
    Lite lite o gå på kanske. Håll utkik efter de vanliga tecknana,

    1. har gör sig fin utan \"orsak\"

    2. Jobbar över extra mycket utan att det syns i löne kuvertet.

    3. får helt plötsligt nya Hobbies som gör att han e hemmafrån.

    4. Extra kärvänlig mot dig helt plötsligt.

    iofs behöver dessa tecken inte betyda att han e otrogen men va hård o säg att du tror han e otrogen om du verkligen misstänker det.
  7. Lennart
    #4

    Smussel

    Han har köpt porrfilm.
  8. 4
    Smussel Han har köpt porrfilm.
  9. Antonia
    #5

    Jodå

    det har varit fler gånger som jag har känt på mig det. Och nu i helgen berättade han efter mycket alkohol att han varit hos olika men inte ofta. Det är mig han älskar o vill leva med men han vill ha tillåtelse att gå på (massage) som han kallar det, han har inte gjort nåt fel tycker han. Det är för att få lite udda som jag inte ger honom som han dras dit,kan inte sluta säger han fast han försöker. Jag håller på att gå upp i limningen vet varken ut eller in hur det ska bli.
  10. 5
    Jodå det har varit fler gånger som jag har känt på mig det. Och nu i helgen berättade han efter mycket alkohol att han varit hos olika men inte ofta. Det är mig han älskar o vill leva med men han vill ha tillåtelse att gå på (massage) som han kallar det, han har inte gjort nåt fel tycker han. Det är för att få lite udda som jag inte ger honom som han dras dit,kan inte sluta säger han fast han försöker. Jag håller på att gå upp i limningen vet varken ut eller in hur det ska bli.
  11. Antonia
    #6

    Han

    har INTE köpt porrfilm. De han vill titta på finns inte att köpa
  12. 6
    Han har INTE köpt porrfilm. De han vill titta på finns inte att köpa

Liknande trådar

  1. En gång otrogen alltid otrogen...(Långt)
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-01-12, 23:52
  2. Otrogen/Planerar att vara otrogen?
    By Sonja156 in forum Kärlek & relationer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-25, 09:17
  3. otrogen
    By anonymt namn in forum Pappasnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-04-16, 20:59
  4. Otrogen jag???
    By anonymt namn in forum Separation
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-03, 17:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar