Här hoppas jag att få vara....
_0608 Augustibarn
  1. fien
    #1

    Här hoppas jag att få vara....

    Efter en ofosterlig graviditet som slutade med skrapning i torsdags hoppas jag att få hänga i ankomt 06/08
  2. 1
    Här hoppas jag att få vara.... Efter en ofosterlig graviditet som slutade med skrapning i torsdags hoppas jag att få hänga i ankomt 06/08
  3. Anonym
    #2

    Hej du

    Jag hoppas oxå få hamna här. Ledsen att höra om din ofosterliga graviditet=´( Jag hade ett MA i Augusti och nu är verkstan i full gång igen. Har inhandlat en Persona nu så vi får se om det hjälper något;)
    *KRAM* på dej och hoppas vi får stanna här
  4. 2
    Hej du Jag hoppas oxå få hamna här. Ledsen att höra om din ofosterliga graviditet=´( Jag hade ett MA i Augusti och nu är verkstan i full gång igen. Har inhandlat en Persona nu så vi får se om det hjälper något;)
    *KRAM* på dej och hoppas vi får stanna här
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    Hejsan...

    Här är en till med ofostrig graviditet som avslutades med en skapning förra måndagen..i v18.

    Hoppas kunna hamna här men vi får se, om inte annat kanske vi kan få lite stöd av varandra.
  6. 3
    Hejsan... Här är en till med ofostrig graviditet som avslutades med en skapning förra måndagen..i v18.

    Hoppas kunna hamna här men vi får se, om inte annat kanske vi kan få lite stöd av varandra.
  7. fien
    #4

    på mig upptäcktes

    det egentligen redan i v 5. Jag fick en liten blödning då. Efter det var mycket fram och tillbaka. Ena dagen var det en normal grav, nästa utomkved och tredje ofosterlig. Så där höll de på fram och tillbaka. Jag fick tjata mig till en skrapning och var i v 10 i torsdags när de gjorde skrapningen.

    Ja vi kanske kan få stöd av varandra..... enligt flera läkare på gyn är det väldigt vanligt med ofosterlig.....men jag hade knappt hört talas om det innan. Man känner sig så lurad av kroppen att va så gravid och att det ändå inte finns något foster....

    Kram Fien
  8. 4
    på mig upptäcktes det egentligen redan i v 5. Jag fick en liten blödning då. Efter det var mycket fram och tillbaka. Ena dagen var det en normal grav, nästa utomkved och tredje ofosterlig. Så där höll de på fram och tillbaka. Jag fick tjata mig till en skrapning och var i v 10 i torsdags när de gjorde skrapningen.

    Ja vi kanske kan få stöd av varandra..... enligt flera läkare på gyn är det väldigt vanligt med ofosterlig.....men jag hade knappt hört talas om det innan. Man känner sig så lurad av kroppen att va så gravid och att det ändå inte finns något foster....

    Kram Fien

Liknande trådar

  1. hoppas att få vara här
    By Froggan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-11, 19:19
  2. Hoppas på att få vara med!
    By Virvlan in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-11-14, 14:22
  3. Hoppas på att få vara med här...
    By VegaNova in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-09, 21:29
  4. hoppas jag får vara med
    By maddisen m 3 in forum _0905 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 10:32
  5. Hoppas få vara här
    By Lisa in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 18:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar