Stockholmsträff igen
_0503 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    Stockholmsträff igen

    Mamin o jag är så otroligt fikasugna så vi försöker få till en gång i veckan.
    Singoalla hade vi förmånen att få träffa i förra veckan men det är flera som vi inte sett på ett tag:
    Cissi m elliot o rafael, Mia från Solna o Mia från Farsta, Hella, Sandra o säkert fler som jag inte kommer på just nu. Jag har ju faktiskt amningshjärna *ler*
    Andra har vi ju inte träffat alls än, t ex Lo.

    Iaf, vi tänkte ses på torsdag vid 10 igen, platsförslag Odenplan?
  2. 1
    Stockholmsträff igen Mamin o jag är så otroligt fikasugna så vi försöker få till en gång i veckan.
    Singoalla hade vi förmånen att få träffa i förra veckan men det är flera som vi inte sett på ett tag:
    Cissi m elliot o rafael, Mia från Solna o Mia från Farsta, Hella, Sandra o säkert fler som jag inte kommer på just nu. Jag har ju faktiskt amningshjärna *ler*
    Andra har vi ju inte träffat alls än, t ex Lo.

    Iaf, vi tänkte ses på torsdag vid 10 igen, platsförslag Odenplan?
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2

    Fikasugen, javisst...

    men nu på torsdag är det dax för BOEL test på BVC. Hoppas det blir fler gånger så jag kan haka på.

    ~Mia (från Farsta)
  4. 2
    Fikasugen, javisst... men nu på torsdag är det dax för BOEL test på BVC. Hoppas det blir fler gånger så jag kan haka på.

    ~Mia (från Farsta)
  5. Clärchen
    #3

    Oj! \"redan\" BOEL

    Tiden går så snabbt! Det kommer säkert att bli fler träffar. Det har blivit lite tveksamt om det verkligen kommer att bli av nu i veckan i alla fall. Både Clara o Elis är förkylda o det är ju inte säkert att det är så kul att vara ute med dem på torsdag...
    Vi ses!
  6. 3
    Oj! \"redan\" BOEL Tiden går så snabbt! Det kommer säkert att bli fler träffar. Det har blivit lite tveksamt om det verkligen kommer att bli av nu i veckan i alla fall. Både Clara o Elis är förkylda o det är ju inte säkert att det är så kul att vara ute med dem på torsdag...
    Vi ses!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    Vi är

    fortfarande inte tillbaka i stan men jag hänger supergärna med på en fika när vi kommer tillbaka:)
  8. 4
    Vi är fortfarande inte tillbaka i stan men jag hänger supergärna med på en fika när vi kommer tillbaka:)
  9. Clärchen
    #5

    Blev helt inställt

    för alla barn var sjuka så vi får återkomma om ett par veckor kanske?!
  10. 5
    Blev helt inställt för alla barn var sjuka så vi får återkomma om ett par veckor kanske?!

Liknande trådar

  1. Stockholmsträff igen?
    By *Lottiz* in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-20, 07:18
  2. Om Stockholmsträff igen!
    By -Tess- in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 21:23
  3. Stockholmsträff igen?
    By Bekka in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 14:33
  4. Stockholmsträff igen
    By --mm-- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 07:08
  5. Stockholmsträff igen
    By cerlise in forum _0606 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 22:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar