Passar på att lägga in ett inlägg ang
Föräldraskap - kristen
  1. Sanna
    #1

    Passar på att lägga in ett inlägg ang

    bönehjälp. Om ni kommer ihåg så skrev jag i somras om min dotter som var 14 (har hunnit fylla 15 nu) som bytte kompisar, provade på att både röka och dricka under sommarlovet. Innan skolan började lugnade hon ner sig, och idag är hon tillbaka till sina gamla goa kompisar och allt det där revolterandet som var så jobbigt är borta nu. Visst har vi våra vanliga duster, som hör till åldern, fortfarande, men rökning och alkohol är helt borta nu och jag hoppas att det så förblir.
    Jag ville bara tacka er som hjälpte till med att be för henne.
    Så visst hör Gud våra böner här också :)
  2. 1
    Passar på att lägga in ett inlägg ang bönehjälp. Om ni kommer ihåg så skrev jag i somras om min dotter som var 14 (har hunnit fylla 15 nu) som bytte kompisar, provade på att både röka och dricka under sommarlovet. Innan skolan började lugnade hon ner sig, och idag är hon tillbaka till sina gamla goa kompisar och allt det där revolterandet som var så jobbigt är borta nu. Visst har vi våra vanliga duster, som hör till åldern, fortfarande, men rökning och alkohol är helt borta nu och jag hoppas att det så förblir.
    Jag ville bara tacka er som hjälpte till med att be för henne.
    Så visst hör Gud våra böner här också :)
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Så underbart skönt!

    ...att det gått bra och att Gud hör bön. :o) Det vet vi ju fast ibland kan man faktiskt undra så sådana här tacksägelseämnen är sköna att läsa.
  4. 2
    Så underbart skönt! ...att det gått bra och att Gud hör bön. :o) Det vet vi ju fast ibland kan man faktiskt undra så sådana här tacksägelseämnen är sköna att läsa.
  5. Anonym
    #3

    Härligt - litet svar här med!

    Underbart att höra om ditt bönesvar! Tror att de behöver mycket bönestöd i den åldern. Jag har bett om förbön för min svårt deprimerade svägerska som gjort sig själv illa så många gånger och som inte fått någon hjälp som fungerat. Nu har hon fått reda på att hon ska få en ny sorts terapi som ska starta vid nyår. Det känns så bra, för det är ett tecken till henne (och oss!) att sjukvården inte givit upp och betraktar henne som obotlig. Vill tacka alla er som bett för oss och henne. Fortsätt gärna att be att den nya behandlingen lyckas och att hon orkar med den!
  6. 3
    Härligt - litet svar här med! Underbart att höra om ditt bönesvar! Tror att de behöver mycket bönestöd i den åldern. Jag har bett om förbön för min svårt deprimerade svägerska som gjort sig själv illa så många gånger och som inte fått någon hjälp som fungerat. Nu har hon fått reda på att hon ska få en ny sorts terapi som ska starta vid nyår. Det känns så bra, för det är ett tecken till henne (och oss!) att sjukvården inte givit upp och betraktar henne som obotlig. Vill tacka alla er som bett för oss och henne. Fortsätt gärna att be att den nya behandlingen lyckas och att hon orkar med den!
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4

    Det måste kännas oerhört skönt för er alla!

    Fortsätter självklart att be!
  8. 4
    Det måste kännas oerhört skönt för er alla! Fortsätter självklart att be!

Liknande trådar

  1. Lägga in bild i ett inlägg?
    By Misell in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-02-09, 16:48
  2. Vet inte om mitt inlägg passar här...
    By anonymt namn in forum Separation
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-20, 11:04
  3. Får jag lägga in ett inlägg om sjukdom?
    By Es mamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-08, 19:24
  4. Hoppas detta inlägg passar här.
    By marianne in forum Träning
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 10:23
  5. Raderat inlägg som passar bättre...
    By Scout Aff in forum Mammasnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 16:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar