Hej alla Glada Vårmammor.
_01 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Hej alla Glada Vårmammor.

    Det var länge sedan jag tog mig tid att skriva här inne. Har fullt upp med annat. Bla har jag börjat sälja barnkläder från Me&I på kvällstid, så tiden räcker inte riktigt till att slösurfa på aff.
    Totte mår bra och det är full fart hela tiden, han leker mest rövare och sjörövare nu för tiden. Vad leker era barn?
    Vad önskar sig era barn i julklapp? *fiskar efter tips*

    Jag har lagt in en ny bild på Totte i infon som han ser ut idag :-)
  2. 1
    Hej alla Glada Vårmammor. Det var länge sedan jag tog mig tid att skriva här inne. Har fullt upp med annat. Bla har jag börjat sälja barnkläder från Me&I på kvällstid, så tiden räcker inte riktigt till att slösurfa på aff.
    Totte mår bra och det är full fart hela tiden, han leker mest rövare och sjörövare nu för tiden. Vad leker era barn?
    Vad önskar sig era barn i julklapp? *fiskar efter tips*

    Jag har lagt in en ny bild på Totte i infon som han ser ut idag :-)
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2

    Hej!

    Visst har dom fina och tuffa kläder på Me&I. Har köpt en del där till både Ebba och Ludvig och tycker att dom har urtuffa kläder. Lite roligt att det även finns lite till oss mammor ocg pappor med.

    Ebba klär ut sig hela dagarna oftast till prinsessa. Hennes allra bästa kompis och till lika hennes prins Jacob och hon leker ofta mamma pappa barn eller klär ut sig till tigrar. Mycket utklädningslekar är det som gäller nu.

    Ang julklappar tycker jag att det är lika svårt varje år. I år har vi pratat om att köpa något stort till henne och några få små paket. Hon önskar sig ett barbiehus. Någon film och kläder brukar var återkommande julklappar här.
  4. 2
    Hej! Visst har dom fina och tuffa kläder på Me&I. Har köpt en del där till både Ebba och Ludvig och tycker att dom har urtuffa kläder. Lite roligt att det även finns lite till oss mammor ocg pappor med.

    Ebba klär ut sig hela dagarna oftast till prinsessa. Hennes allra bästa kompis och till lika hennes prins Jacob och hon leker ofta mamma pappa barn eller klär ut sig till tigrar. Mycket utklädningslekar är det som gäller nu.

    Ang julklappar tycker jag att det är lika svårt varje år. I år har vi pratat om att köpa något stort till henne och några få små paket. Hon önskar sig ett barbiehus. Någon film och kläder brukar var återkommande julklappar här.
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Hej hej

    Längtat efter att få se Me&I´s kollektion, skulle ha gått nu ikväll men det blev inställt :-(

    Liv önskar sig en ordentlig dockvagn, håller på och letar efter vad en sån kan kosta just nu :-)
  6. 3
    Hej hej Längtat efter att få se Me&I´s kollektion, skulle ha gått nu ikväll men det blev inställt :-(

    Liv önskar sig en ordentlig dockvagn, håller på och letar efter vad en sån kan kosta just nu :-)
  7. Medlem sedan
    Jul 2000
    #4

    Alexandra önskar sig...

    ...CD-skivor med de stora idolerna Amy Diamond, Alcazar och Magnus Uggla (rejäl spännvid...)!

    Här hemma leker hon oftast prinsessa, ritar eller så leker hon med alla sina trettielva Barbie-dockor (nu senast återspelade hon ett barnprogram hon sett där diverse sagofigurer satt i publiken - så en Barbie är Snövit, en annan Askungen, en liten katt får spela groda etc).
  8. 4
    Alexandra önskar sig... ...CD-skivor med de stora idolerna Amy Diamond, Alcazar och Magnus Uggla (rejäl spännvid...)!

    Här hemma leker hon oftast prinsessa, ritar eller så leker hon med alla sina trettielva Barbie-dockor (nu senast återspelade hon ett barnprogram hon sett där diverse sagofigurer satt i publiken - så en Barbie är Snövit, en annan Askungen, en liten katt får spela groda etc).
  9. Medlem sedan
    Sep 2000
    #5

    Hej där...

    Me&I har onekligen en hel del fina plagg, har köpt en del till Maja...

    Vad Maja leker? Jo, prinsess-lekar, balett, diverse rollekar, eller så ritar hon (100-tals bilder/vecka blir det), spelar spel, leker med sina Barbie-dockor...

    Till jul kommer Maja att få ett Barbie-hus(120*112 cm)och en hel del möbler till detta, en snowracer samt en prinsessklänning + en hel del annat smått & gott... =o)
  10. 5
    Hej där... Me&I har onekligen en hel del fina plagg, har köpt en del till Maja...

    Vad Maja leker? Jo, prinsess-lekar, balett, diverse rollekar, eller så ritar hon (100-tals bilder/vecka blir det), spelar spel, leker med sina Barbie-dockor...

    Till jul kommer Maja att få ett Barbie-hus(120*112 cm)och en hel del möbler till detta, en snowracer samt en prinsessklänning + en hel del annat smått & gott... =o)
  11. Anonym
    #6

    Åh de har så fina kläder!

    Jag vill ju har piratmamma tröjan och matchande till killarna. Finns de kvar?
  12. 6
    Åh de har så fina kläder! Jag vill ju har piratmamma tröjan och matchande till killarna. Finns de kvar?
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7

    Japp :-)

    Visst är dom snygga, det finns till er alla tre. Även snygga poplinbrallor med dödskalle på ;-)
  14. 7
    Japp :-) Visst är dom snygga, det finns till er alla tre. Även snygga poplinbrallor med dödskalle på ;-)

Liknande trådar

  1. Hej alla glada!
    By Lina med fyran in forum _0906 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-24, 17:50
  2. Hej alla glada!!!
    By kattis-75 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-02-20, 08:37
  3. Tack alla söta goa vårmammor
    By Arwen_77 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 21:32
  4. Hej alla vårmammor (och pappor)
    By På besök från 0507 in forum _99 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 12:18
  5. Hej alla vårmammor och vårbarn!
    By nice_lady in forum _01 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 13:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar