Tre tänder :=)
_04/05 Vinterbarn
  1. Annette m Malte & Greta
    #1

    Tre tänder :=)

    Tyckte att dottern var lite \"konstig\" i fredags...hon som ALDRIG gnäller. Hon började gråta \"bara så där\" och inte ens storebrors grimaser fick henne glad...sen hade vi gäster på lördage och de sa...titta vad tulligt \"hon har ju tre tänder...två längst fram där nere & en HÖRNTAND???? ja, uppmärksam mamma kan man inte kalla mig iaf :=)
  2. 1
    Tre tänder :=) Tyckte att dottern var lite \"konstig\" i fredags...hon som ALDRIG gnäller. Hon började gråta \"bara så där\" och inte ens storebrors grimaser fick henne glad...sen hade vi gäster på lördage och de sa...titta vad tulligt \"hon har ju tre tänder...två längst fram där nere & en HÖRNTAND???? ja, uppmärksam mamma kan man inte kalla mig iaf :=)
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2

    Du är inte den enda

    storebror spanade in en ny övertand pâ lillasyster i veckan.....suck, jag är inte heller sâdär uppmärksam men ungen vill ju inte att man tittar i munnen!
  4. 2
    Du är inte den enda storebror spanade in en ny övertand pâ lillasyster i veckan.....suck, jag är inte heller sâdär uppmärksam men ungen vill ju inte att man tittar i munnen!

Liknande trådar

  1. tappade tänder, nya tänder?
    By PiaD1978 in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-13, 21:10
  2. Vilka här har tänder/inte tänder och
    By ullen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 12:32
  3. tänder...
    By fru ragge in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-29, 16:34
  4. Tänder?
    By miffot in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 22:55
  5. Tänder
    By myssli in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 14:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar