Igår var vi på bio!
_01/02 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Igår var vi på bio!

    första biobesöket igår. Tösen och hennes kompis, hans mamma och så jag. Vi såg Loranga, Masarin & Dartanjang.

    Vi var inne på att denna filmen eller Madagaskar. Tösen fick välja själv genom att titta på trailerna på sf.se. Det var bra också att denna filmen var bara knappt en timme lång. Den andra var längre.

    Barnen varkade gilla filmen. Jag tyckte också att den var ganska så kul. Särskilt när man lyssnade på vilka skådespelare det var som gjjorde karaktärernas röster!

    Så nu ser vi fram emot att gå på bio snart igen. (kanske blir det Pettsson och Findus nästa gång.)
  2. 1
    Igår var vi på bio! första biobesöket igår. Tösen och hennes kompis, hans mamma och så jag. Vi såg Loranga, Masarin & Dartanjang.

    Vi var inne på att denna filmen eller Madagaskar. Tösen fick välja själv genom att titta på trailerna på sf.se. Det var bra också att denna filmen var bara knappt en timme lång. Den andra var längre.

    Barnen varkade gilla filmen. Jag tyckte också att den var ganska så kul. Särskilt när man lyssnade på vilka skådespelare det var som gjjorde karaktärernas röster!

    Så nu ser vi fram emot att gå på bio snart igen. (kanske blir det Pettsson och Findus nästa gång.)
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Emily var med sin pappa på Madagaskar i lördags

    första gången på bio. Tyckte hon var jättekul. Hur var filmen ni såg? Är den lagom för 4-åringar?

    KRAM
  4. 2
    Emily var med sin pappa på Madagaskar i lördags första gången på bio. Tyckte hon var jättekul. Hur var filmen ni såg? Är den lagom för 4-åringar?

    KRAM
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3

    Kalle och hans Pappa

    Har infört \"bio-söndag\" det är bara för dem :)
    De har varit på Madagaskar, som inte verkade vara någon hitt när de såg den, MEN som han pratat< jätte mycket om efteråt.
    Och i söndags var de på Loranga & co.
    Det enda Kalle pratar om nu är Popcorn och att han skall spela hockey med mormor och morfar när de kommer och är barnvakter nästa helg, Naturligtvis skall hockyn spelas med sopborstar och en kanelbulle....
  6. 3
    Kalle och hans Pappa Har infört \"bio-söndag\" det är bara för dem :)
    De har varit på Madagaskar, som inte verkade vara någon hitt när de såg den, MEN som han pratat< jätte mycket om efteråt.
    Och i söndags var de på Loranga & co.
    Det enda Kalle pratar om nu är Popcorn och att han skall spela hockey med mormor och morfar när de kommer och är barnvakter nästa helg, Naturligtvis skall hockyn spelas med sopborstar och en kanelbulle....
  7. Ylva m J02 och E03
    #4

    Madagaskar

    provade vi för ett par veckor sedan. Jakob gick med pappa medan jag och Emilia var och shoppade (könsroller...nej då...) Han satt helt nöjd en timme sedan tvärreste han sig och sa: \"Nu ska vi gå pappa!\" Sedan vart det meningslöst att sitta kvar :-)

    Handlingen var nog lite svår att hänga med i men själva konceptet med bio och popcorn var mycket uppskattat!
  8. 4
    Madagaskar provade vi för ett par veckor sedan. Jakob gick med pappa medan jag och Emilia var och shoppade (könsroller...nej då...) Han satt helt nöjd en timme sedan tvärreste han sig och sa: \"Nu ska vi gå pappa!\" Sedan vart det meningslöst att sitta kvar :-)

    Handlingen var nog lite svår att hänga med i men själva konceptet med bio och popcorn var mycket uppskattat!

Liknande trådar

  1. Min kom igår
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-13, 23:06
  2. Bm-igår
    By Norrskenet in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 16:40
  3. Igår
    By GuM in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 17:16
  4. Mys igår
    By tuva06 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 13:16
  5. Me&I igår :-)
    By zuccess ~snittas16/5~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-18, 14:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar