Vad gjorde du då-enkät (väldigt snodd) - Sidan 2
_0401 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #21

    Oj!

    Vad mycket ni måste utesluta ur kosten... Speciellt Ella, det där finns ju i nästan allt! Hoppas sonen inte har celiaki, men risken kanske finns iom att du märker skillnad nu när ni uteslutit gluten... Håller tummarna för er att allt går så smidigt som möjligt i alla fall! :O)
  2. 21
    Oj! Vad mycket ni måste utesluta ur kosten... Speciellt Ella, det där finns ju i nästan allt! Hoppas sonen inte har celiaki, men risken kanske finns iom att du märker skillnad nu när ni uteslutit gluten... Håller tummarna för er att allt går så smidigt som möjligt i alla fall! :O)
  3. Elin m Vera och Doris
    #22

    Elin svar

    För tio år sedan?
    Låt mig se... 23 år gammal bodde sambo med min nuvarande make här i Göteborg och pluggade till en examen i Kulturgeografi.
    För fem år sedan?
    Satt med magen i vädret och skrev på Föräldranätet, som ju denna sida hette då. Jobbade på Stadsbyggnadskontoret i Borås och var fortfarande sambo med samma man, men i en annan lägenhet,
    För ett år sedan?
    Var föräldraledig och nu mor till två barn. Hade precis skrivit på för köpet av radhuset vi nu bor i och höll på att sälja vår lägenhet. Vad nervösa vi var då över om vi gjort ett bra val.
    För en månad sedan?
    Hade precis skolat in båda barnen på dagis och gick upp i arbets tid från 50-75% på mitt jobb hör på LÄnsstyrelsen. Trivs som fisken i vattnet i det radhuset vi var sååååå nervösa för att bo i.
    För en vecka sedan?
    VABade en förkyld dotter och bara var hemma och myyyyste. Läste \"Blammen\" en bok om bilen BRum som är doris favorit och spelade Teletubbies på datorn hela dagen.
    Igår?
    Jobbade, hämtade barnen, lagade middag tillsammans, lekte, nattade, sen blev det tvättsortering framför Desperate Housewifes.
    Idag?
    Jobbar, hämtar barnen, lagar middag, leker, nattar, redigerar videofilmer (det är min tur att leka med datorn idag). Går och lägger mig tidigt, hoppas jag.
    Imorgon?
    Jobbar....samma sak igen och tänk allt detta med samma man som i första frågan. Som numera också är min man.
  4. 22
    Elin svar För tio år sedan?
    Låt mig se... 23 år gammal bodde sambo med min nuvarande make här i Göteborg och pluggade till en examen i Kulturgeografi.
    För fem år sedan?
    Satt med magen i vädret och skrev på Föräldranätet, som ju denna sida hette då. Jobbade på Stadsbyggnadskontoret i Borås och var fortfarande sambo med samma man, men i en annan lägenhet,
    För ett år sedan?
    Var föräldraledig och nu mor till två barn. Hade precis skrivit på för köpet av radhuset vi nu bor i och höll på att sälja vår lägenhet. Vad nervösa vi var då över om vi gjort ett bra val.
    För en månad sedan?
    Hade precis skolat in båda barnen på dagis och gick upp i arbets tid från 50-75% på mitt jobb hör på LÄnsstyrelsen. Trivs som fisken i vattnet i det radhuset vi var sååååå nervösa för att bo i.
    För en vecka sedan?
    VABade en förkyld dotter och bara var hemma och myyyyste. Läste \"Blammen\" en bok om bilen BRum som är doris favorit och spelade Teletubbies på datorn hela dagen.
    Igår?
    Jobbade, hämtade barnen, lagade middag tillsammans, lekte, nattade, sen blev det tvättsortering framför Desperate Housewifes.
    Idag?
    Jobbar, hämtar barnen, lagar middag, leker, nattar, redigerar videofilmer (det är min tur att leka med datorn idag). Går och lägger mig tidigt, hoppas jag.
    Imorgon?
    Jobbar....samma sak igen och tänk allt detta med samma man som i första frågan. Som numera också är min man.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Ny snodd enkät!
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 10:44
  2. Enkät, väldigt OT *s*
    By jannice_ in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 15:55
  3. snodd enkät
    By Alexandra m. Alicia in forum _0607 Julibarn
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2006-01-07, 17:06
  4. en väldigt snodd enkät..
    By ::Ingela m T&T:: in forum _05 Vårbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 10:27
  5. Vad gjorde du-enkät (väldigt snodd)
    By Johanna & Fanny 00 + Tom 03 in forum _00 Alla barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar