Horoskop
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1998
    #1

    Horoskop

    snott från november. Är det en sån här bebis vi väntar på =O) Isf ganska olika mor o far kan jag säga!

    Skytten
    22 nov - 21 dec
    Din lilla Skytt är en riktig liten drömmare, med tankarna mycket långt borta. Han har inga större behov av rutiner, utan sover när han vill och gärna länge, men kan också gärna ligga vaken på natten. Du ser henne ofta ligga och jollra och nynna på egenhittade \"visor\", med en blick som talar om att hon tänker på helt andra saker än vad du trodde att en baby brukade ägna sig åt.
  2. 1
    Horoskop snott från november. Är det en sån här bebis vi väntar på =O) Isf ganska olika mor o far kan jag säga!

    Skytten
    22 nov - 21 dec
    Din lilla Skytt är en riktig liten drömmare, med tankarna mycket långt borta. Han har inga större behov av rutiner, utan sover när han vill och gärna länge, men kan också gärna ligga vaken på natten. Du ser henne ofta ligga och jollra och nynna på egenhittade \"visor\", med en blick som talar om att hon tänker på helt andra saker än vad du trodde att en baby brukade ägna sig åt.
  3. Inger med Erika och Felix v.32
    #2

    Kollade mn sons horoskop.. slående likt

    han e 3 nu, och allt stämmer i babyhoroskopet på hur han var och är idag.
    Väduren

    20 mars - 18 april
    Din vädurbaby är otroligt pigg från start. Han är en riktig äventyrare som inte kan vänta länge nog innan han börjar upptäcka sin egen förmåga och världen runt omkring. Det är full fart hela tiden...han kryper tidigt, och han springer nästan innan han ens kan gå så bråttom är det. Och var inte orolig för att han inte säger ifrån. Även det gör han så det riktigt märks, ibland bara för att retas
  4. 2
    Kollade mn sons horoskop.. slående likt han e 3 nu, och allt stämmer i babyhoroskopet på hur han var och är idag.
    Väduren

    20 mars - 18 april
    Din vädurbaby är otroligt pigg från start. Han är en riktig äventyrare som inte kan vänta länge nog innan han börjar upptäcka sin egen förmåga och världen runt omkring. Det är full fart hela tiden...han kryper tidigt, och han springer nästan innan han ens kan gå så bråttom är det. Och var inte orolig för att han inte säger ifrån. Även det gör han så det riktigt märks, ibland bara för att retas
  5. Lapplandstjejen m Anton& twins bf13/12 v 33
    #3

    jag tyckte att skorpionen

    stämde mer på tvåan ska kopiera det inlägget som jag skrev där på nov.
  6. 3
    jag tyckte att skorpionen stämde mer på tvåan ska kopiera det inlägget som jag skrev där på nov.
  7. Lapplandstjejen m Anton& twins bf13/12 v 33
    #4

    såhär....



    Skorpionen
    23 okt - 21 nov
    Din Skorpionbaby är ett riktig litet busfrö, som gärna retas för att få dig att visa dina känslor och som älskar att locka dig till skratt. Hon överraskar dig ständigt genom att bete sig annorlunda mot vad du väntat dig, och är inte alltid den lättaste att ha att göra med. Men hon är inte busig på ett bullrigt eller särskilt livligt sätt ,utan är snarare en ganska klurig liten bebis.

    skorpionbebin i tvåan, den har ju lyckats vända sej två gånger och båda gångerna har jag mått dåligt, sen är den vildare på ngt sätt lever lite eget, ettan hänger på när den sparkar,klart den vaknar ju, tvåan syns mer utanpå magen och jag skrattar faktiskt åt den för ibland undrar jag vad den pysslar med.
    så hur ska vi tolka det? blir det skorpionbebisar?
    troligen å enl spådomen är det ju tre v kvar... har inge någon almenacka här just, men det borde ju vara nån gång i den tiden eller hur?
  8. 4
    såhär....

    Skorpionen
    23 okt - 21 nov
    Din Skorpionbaby är ett riktig litet busfrö, som gärna retas för att få dig att visa dina känslor och som älskar att locka dig till skratt. Hon överraskar dig ständigt genom att bete sig annorlunda mot vad du väntat dig, och är inte alltid den lättaste att ha att göra med. Men hon är inte busig på ett bullrigt eller särskilt livligt sätt ,utan är snarare en ganska klurig liten bebis.

    skorpionbebin i tvåan, den har ju lyckats vända sej två gånger och båda gångerna har jag mått dåligt, sen är den vildare på ngt sätt lever lite eget, ettan hänger på när den sparkar,klart den vaknar ju, tvåan syns mer utanpå magen och jag skrattar faktiskt åt den för ibland undrar jag vad den pysslar med.
    så hur ska vi tolka det? blir det skorpionbebisar?
    troligen å enl spådomen är det ju tre v kvar... har inge någon almenacka här just, men det borde ju vara nån gång i den tiden eller hur?
  9. Lapplandstjejen m Anton& twins bf13/12 v 33
    #5

    vart hittade du det eg? måste kolla...

    vattumannen Anton är ju det!
    länken alltså?
  10. 5
    vart hittade du det eg? måste kolla... vattumannen Anton är ju det!
    länken alltså?

Liknande trådar

  1. Horoskop?
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-21, 14:07
  2. horoskop
    By Anonym in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-08, 17:45
  3. kinesiskt horoskop??
    By Fritz in forum _1006 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-04, 08:57
  4. Tror ni på horoskop o
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 57
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 19:56
  5. Om Horoskop
    By anonymt in forum Mammasnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 17:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar