"Ensamma mammor" i södra Skåne?
Vårdnad - gemensam/enskild
  1. Katja
    #1

    \"Ensamma mammor\" i södra Skåne?

    Kanske inte rätt forum egentligen men på \"Träffas?\" hittade jag inga \"ensamma mammor\" så jag provar här!
    Är ganska nyseparerad och med endast en kompis som är singel känner jag att det skulle vara kul att känna fler i samma situation. Och som man dessutom skulle kunna hitta på lite kul saker med både med och utan barn.
  2. 1
    \"Ensamma mammor\" i södra Skåne? Kanske inte rätt forum egentligen men på \"Träffas?\" hittade jag inga \"ensamma mammor\" så jag provar här!
    Är ganska nyseparerad och med endast en kompis som är singel känner jag att det skulle vara kul att känna fler i samma situation. Och som man dessutom skulle kunna hitta på lite kul saker med både med och utan barn.
  3. Oxå ensam separerad mamma i skåne
    #2

    Låter kul!!

    Hej!! Jag skulle gärna träffas, jag är själv separerad och har en dotter. Känns så ensamt mitt bland alla mina kompisar som alla har sitt \"kärnliv\" plus att det blir jätteensamt då dotter är hos sin pappa!

    Du får gärna maila mig på [email protected]
  4. 2
    Låter kul!! Hej!! Jag skulle gärna träffas, jag är själv separerad och har en dotter. Känns så ensamt mitt bland alla mina kompisar som alla har sitt \"kärnliv\" plus att det blir jätteensamt då dotter är hos sin pappa!

    Du får gärna maila mig på [email protected]
  5. Katja
    #3

    Fått mitt mail?

    Hej, \"oxå ensam separerad mamma i skåne\"! Jag har mailat dig, tänkte bara höra så att du har fått det!
  6. 3
    Fått mitt mail? Hej, \"oxå ensam separerad mamma i skåne\"! Jag har mailat dig, tänkte bara höra så att du har fått det!

Liknande trådar

  1. Blivande mammor kring södra Skåne?
    By Nickel in forum Gravidsnack
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-08-31, 18:39
  2. Mammor i södra skåne sökes...
    By jmcb in forum Hitta nya vänner
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 10:12
  3. Södra skåne
    By mamma070219 in forum Hitta nya vänner
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-09, 18:10
  4. Ensamma mammor i skåne ?
    By jennieLina in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 10:36
  5. Södra skåne
    By lottenxx in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-01, 06:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar