suck och åter suck..
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    suck och åter suck..

    missade mvc:s teletid i dag med..dom har en halvtimme å morgonen och en på ef,och ingen privat mvc finns det här heller..kommer inte få någon inskrivning förrän i vecka 20 känns det som..är 7+6 i dag..men vad jag har förstått kan man uppfatta hjärtljud typ i vecka 12-13 med en doppler..stämmer det..? kunde ju varit roligt..
  2. 1
    suck och åter suck.. missade mvc:s teletid i dag med..dom har en halvtimme å morgonen och en på ef,och ingen privat mvc finns det här heller..kommer inte få någon inskrivning förrän i vecka 20 känns det som..är 7+6 i dag..men vad jag har förstått kan man uppfatta hjärtljud typ i vecka 12-13 med en doppler..stämmer det..? kunde ju varit roligt..
  3. Medlem sedan
    Mar 1999
    #2

    jag fick höra hjärtljuden

    i v.13 sist. Trodde aldrig det skulle gå. Det var gynläkaren på mvc som gjorde det. Han tryckte den rätt hårt mot magen och sen kunde man höra de efterlängtade ljudet från lilla hjärtat =)
  4. 2
    jag fick höra hjärtljuden i v.13 sist. Trodde aldrig det skulle gå. Det var gynläkaren på mvc som gjorde det. Han tryckte den rätt hårt mot magen och sen kunde man höra de efterlängtade ljudet från lilla hjärtat =)
  5. Medlem sedan
    Jul 2004
    #3

    Hoppas du får en tid snart!

    Du behöver ju inte bli så att du får komma så sent bara för du inte fått tid än.Jag ringde för två veckor sedan och fick ändå tid till vecka 11 någon gång.
    Jag fick förresten höra hjärtljud i v 14, men då sa hon att det var tidigt. Underbart :-)
  6. 3
    Hoppas du får en tid snart! Du behöver ju inte bli så att du får komma så sent bara för du inte fått tid än.Jag ringde för två veckor sedan och fick ändå tid till vecka 11 någon gång.
    Jag fick förresten höra hjärtljud i v 14, men då sa hon att det var tidigt. Underbart :-)

Liknande trådar

  1. Virus, baciller, suck suck...
    By Nugga in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-08, 12:54
  2. Suck suck och lite mer suck...
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-14, 13:16
  3. Då var mensen åter *suck*
    By ninni79 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 18:09
  4. Kläder..suck suck
    By HellenG in forum _0805 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 21:16
  5. Suck! och åter Suck!
    By mamma24h in forum Bokstavsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 13:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar