Hur går det för lilla Viggo?
Många barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Hur går det för lilla Viggo?

    Vi är nog många här berörts mycket av inlägget om Viggo och som vill höra hur det går för honom.
  2. 1
    Hur går det för lilla Viggo? Vi är nog många här berörts mycket av inlägget om Viggo och som vill höra hur det går för honom.
  3. Ffrree m Vilgot + 4 till ....
    #2

    Ja, jag tänker på lille Viggo...

    ...och hoppas innerligt att allt går väl.
  4. 2
    Ja, jag tänker på lille Viggo... ...och hoppas innerligt att allt går väl.
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3

    Tänker ofta

    och undrar och hoppas. Går in flera gånger om dagen bara för att se om det hänt något mer. Hoppas, hoppas, hoppas det får ett bra slut.
  6. 3
    Tänker ofta och undrar och hoppas. Går in flera gånger om dagen bara för att se om det hänt något mer. Hoppas, hoppas, hoppas det får ett bra slut.
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4

    Här också....

    går inte långa stunder utan att det går tankar till Viggo med familj. Hoppas så att det ska gå bra........
  8. 4
    Här också.... går inte långa stunder utan att det går tankar till Viggo med familj. Hoppas så att det ska gå bra........
  9. Medlem sedan
    Jul 2000
    #5

    Ja hur går det?

    Tänker också mycket på honom och kollar detta forumet ofta för att se om det är skrivit något om det.
  10. 5
    Ja hur går det? Tänker också mycket på honom och kollar detta forumet ofta för att se om det är skrivit något om det.
  11. Medlem sedan
    Dec 2001
    #6

    Undrar här med...

    hur det går för honom, hoppas på att läsa att han klarat sig! Fy man bli verkligen berörd av verkligheten! Tänk att en olycka händer så lätt! Vi tänker på lilla Viggo med familj!!!!
  12. 6
    Undrar här med... hur det går för honom, hoppas på att läsa att han klarat sig! Fy man bli verkligen berörd av verkligheten! Tänk att en olycka händer så lätt! Vi tänker på lilla Viggo med familj!!!!

Liknande trådar

  1. Med fullmånen kom lilla,lilla Dagny..
    By soffiplopp in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 04:17
  2. Min lilla bebis, min lilla skruttfia
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 11:31
  3. Nu har Viggo
    By Joa m Viggo in forum _05 Höstbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 16:27
  4. Från Lilla Jag (inte lilla jag)
    By Lilla Jag in forum Känsliga snack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 20:22
  5. Om vår lilla Viggo...
    By Mia och Jesper in forum _0307 Julibarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 03:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar