Alair
_05 Vårbarn
  1. IQa?
    #1

    Alair

    hur går d m chatten? Kan du hjälpa mig att hitta rätt?
  2. 1
    Alair hur går d m chatten? Kan du hjälpa mig att hitta rätt?
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2

    Hej


    Jag öppnade en kanal på EFnet som sagt. För att kunna chatta där behöver man ett IRCprogram. Det vanligaste är väl mIRC skulle jag tro. Finns nog att ladda hem på mirc.com.
    Om ifall det finns nån som är lite inne på det här o kan mer än jag, så hojta till, jag är ingen hejare men jag tycker att det är rätt kul :o)

    Så först behövs alltså ett program, anslut sedan till en EFnetserver och \"joina\" sen varbarn-05 (funkade inte med å).

  4. 2
    Hej
    Jag öppnade en kanal på EFnet som sagt. För att kunna chatta där behöver man ett IRCprogram. Det vanligaste är väl mIRC skulle jag tro. Finns nog att ladda hem på mirc.com.
    Om ifall det finns nån som är lite inne på det här o kan mer än jag, så hojta till, jag är ingen hejare men jag tycker att det är rätt kul :o)

    Så först behövs alltså ett program, anslut sedan till en EFnetserver och \"joina\" sen varbarn-05 (funkade inte med å).

Liknande trådar

  1. Alair goes Ealina
    By Ealina in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-02, 08:14
  2. Alair goes Ealina
    By Ealina in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-30, 19:23
  3. ♥ ♥ BF-LISTAN ♥ ♥ - Alair...
    By Pianisten in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-05, 14:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar