halloj på er allihop!!
_0606 Junibarn
  1. Erica
    #1

    halloj på er allihop!!

    hur känner ni er? själv är jag grymt förvirrad... ena dagen bultar brösten, magen spänner, yrsel osv....
    Nästa dag känner jag ingenting!!! Går och kollar i trosan varje gång jag ska uträtta nått behov *knäpp* Tror iofs att detta bottnar i att jag haft ett missfall i v 7 tidigare och är nu \"bara\" i v 8....
    Hoppas att vi allihopa får stanna till juni!!!!!
    Kram på er allihopa!
  2. 1
    halloj på er allihop!! hur känner ni er? själv är jag grymt förvirrad... ena dagen bultar brösten, magen spänner, yrsel osv....
    Nästa dag känner jag ingenting!!! Går och kollar i trosan varje gång jag ska uträtta nått behov *knäpp* Tror iofs att detta bottnar i att jag haft ett missfall i v 7 tidigare och är nu \"bara\" i v 8....
    Hoppas att vi allihopa får stanna till juni!!!!!
    Kram på er allihopa!
  3. Gabriella bf 14/6-06
    #2

    hej erica!

    precis så känner jag mig oxå. ena dagen känner jag mig verkligen gravid och nästa dag precis som vanligt.
    springer oxå och kollar trosan varje gång jag varit på dass, är livrädd att det ska vara nån lustig färg.
    jag har fått ma förut och det är nog därför jag är så himmla orolig.
    hoppas oxå alla får stanna till juni
    kram
  4. 2
    hej erica! precis så känner jag mig oxå. ena dagen känner jag mig verkligen gravid och nästa dag precis som vanligt.
    springer oxå och kollar trosan varje gång jag varit på dass, är livrädd att det ska vara nån lustig färg.
    jag har fått ma förut och det är nog därför jag är så himmla orolig.
    hoppas oxå alla får stanna till juni
    kram
  5. Medlem sedan
    Jul 2004
    #3

    Klart att du

    oroar dig när du har det i bagaget! Jag hoppas verkligen att våra pluttar och skruttar stannar tiden ut!!
    Gravsymptom är luriga, men ju längre veckorna går desto roligare blir det ju :-)
    Kram !
  6. 3
    Klart att du oroar dig när du har det i bagaget! Jag hoppas verkligen att våra pluttar och skruttar stannar tiden ut!!
    Gravsymptom är luriga, men ju längre veckorna går desto roligare blir det ju :-)
    Kram !

Liknande trådar

  1. Halloj allihop
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-14, 17:29
  2. Halloj allihop! =)
    By maria med oscar in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-27, 08:46
  3. Halloj, vad gör ni allihop!?
    By Annam.4 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 21:11
  4. Halloj...
    By Melodie in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 10:00
  5. Halloj halloj
    By Christina med nr.2 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 18:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar