Vill hamna här
_0608 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Vill hamna här

    skrapades för en ofostrig graviditet förra måndagen och hoppas att mensen snart kommer igång så vi kan hamna här. Känns inte så troligt, men det vart + på stickan första försöket denna gången, dock vart ju slutet mindre lyckat.
  2. 1
    Vill hamna här skrapades för en ofostrig graviditet förra måndagen och hoppas att mensen snart kommer igång så vi kan hamna här. Känns inte så troligt, men det vart + på stickan första försöket denna gången, dock vart ju slutet mindre lyckat.
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2

    hej,

    läste längre ner att du hann gå till vecka 18 i din förra graviditet. Jag vet inte riktigt vad en ofostrig grav. är, vad betyder det? På mig märkte de i vecka 18 på ul att fostret var missbildat (acrani)och jag fick föda fram henne för snart en månad sedan. Har precis fått tillbaka mensen och hoppas så på nästa äl. Lycka till!
  4. 2
    hej, läste längre ner att du hann gå till vecka 18 i din förra graviditet. Jag vet inte riktigt vad en ofostrig grav. är, vad betyder det? På mig märkte de i vecka 18 på ul att fostret var missbildat (acrani)och jag fick föda fram henne för snart en månad sedan. Har precis fått tillbaka mensen och hoppas så på nästa äl. Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    Det lilla jag vet

    och fått info om är att redan runt v4-6 går nått fel och det återbildas. Men moderkakan fortsätter att växa och produsera HCG. Antar att rätt ord är MA för det. Sen finns det en värre variant då det kallas druvbörd och det blir som cellförändringar i livmoderna, och då måste man hålla upp i 6månader, för att kolla HCG nivån så den går ner. Det kan nämligen återkomma och ge + på stickan trots inget foster. Så nu inväntar vi besked från läkaren att allt är ok så vi kan köra på igen.
  6. 3
    Det lilla jag vet och fått info om är att redan runt v4-6 går nått fel och det återbildas. Men moderkakan fortsätter att växa och produsera HCG. Antar att rätt ord är MA för det. Sen finns det en värre variant då det kallas druvbörd och det blir som cellförändringar i livmoderna, och då måste man hålla upp i 6månader, för att kolla HCG nivån så den går ner. Det kan nämligen återkomma och ge + på stickan trots inget foster. Så nu inväntar vi besked från läkaren att allt är ok så vi kan köra på igen.
  7. Anonym
    #4

    Hej du oxå

    Tråkigt att höra om din ofostriga graviditet oxå=´( För mej tog det ca. 6 veckor innan mensen kom efter mitt MA jag hade i augusti men för många går det ju jättemycket fortare än så. Håller alla tummar och tår på att du oxå får hamna här. *KRAM*
  8. 4
    Hej du oxå Tråkigt att höra om din ofostriga graviditet oxå=´( För mej tog det ca. 6 veckor innan mensen kom efter mitt MA jag hade i augusti men för många går det ju jättemycket fortare än så. Håller alla tummar och tår på att du oxå får hamna här. *KRAM*
  9. Jeannie75 pergodag 4
    #5

    Jag hade..

    också en ofostrig grav innan Aleks. Han är född 20040814. Har varken fått tillbaka mens el äggl sen han kom, äter sista tabl. pergo imorgon, hoppas på en äggl nästa vecka. Vill så gärna han en lien goding till Aleks 2-års dag! KRAM
  10. 5
    Jag hade.. också en ofostrig grav innan Aleks. Han är född 20040814. Har varken fått tillbaka mens el äggl sen han kom, äter sista tabl. pergo imorgon, hoppas på en äggl nästa vecka. Vill så gärna han en lien goding till Aleks 2-års dag! KRAM

Liknande trådar

  1. Jag vill hamna här
    By spiiken in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 16:12
  2. Här vill jag hamna!
    By anonymjustnu in forum Många barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 11:34
  3. Här vill jag hamna!
    By Tinni in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-22, 14:54
  4. Här vill jag hamna!
    By Försöker få till tvåan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 09:28
  5. Vill hamna här!
    By dag 32 av 29-31 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-12, 22:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar