Känner mig helt chockad !
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Känner mig helt chockad !

    Min enda kusin avled idag på eftermiddan, när han och hans mamma (min moster) frontalkrockade med hennes bil. Moster ligger nu på intensiven i respirator, efter att ha opererats, och kommer inte väckas upp förren imorrn.
    Jag känner mig helt chockad. Så snabbt saker kan hända, från ena dan till nästa. Mina föräldrar hade träffat dom igår senast.
    Satt och funderade fram och tillbaks förut när jag väntade på att höra hur operationen gått, om vilket som vore bäst för min moster.....att vakna eller inte vakna. =/ Hennes enda barn är död och borta. Eller rättare sagt, så har hon precis som mig fött tvillingar, men den ena dog när han var några månader gammal. Så det här var det enda barnet som hon sedan haft. Och nu är han också borta. (Ja, han var ju inte barn längre utan någonstans mellan 38-40 år numera, minns inte exakt).
    Till råga på allt hörde jag mamma säga något om att någon kota på moster eventuellt skadats. Men tydligen kunde hon iallafall röra fingrarna innan hon opererades. Men man undrar ju hur det är med resten av kroppen. =/
    Somsagt. Jag kan inte hjälpa att jag faktiskt undrar vilket som vore bäst för hennes skull, att vakna eller inte vakna. Måste kännas vidrigt att vakna upp till det här. Att kanske känna skuld för att det var hon som körde, och körde över på fel sida av vägen. (De tror hon hade solen i ögonen). Och somsagt, det enda barnet som hon hade i livet, har nu lämnat henne.
    Usch....är så chockad över hela alltet, och tycker så rysligt synd om henne. *lessen*






  2. 1
    Känner mig helt chockad ! Min enda kusin avled idag på eftermiddan, när han och hans mamma (min moster) frontalkrockade med hennes bil. Moster ligger nu på intensiven i respirator, efter att ha opererats, och kommer inte väckas upp förren imorrn.
    Jag känner mig helt chockad. Så snabbt saker kan hända, från ena dan till nästa. Mina föräldrar hade träffat dom igår senast.
    Satt och funderade fram och tillbaks förut när jag väntade på att höra hur operationen gått, om vilket som vore bäst för min moster.....att vakna eller inte vakna. =/ Hennes enda barn är död och borta. Eller rättare sagt, så har hon precis som mig fött tvillingar, men den ena dog när han var några månader gammal. Så det här var det enda barnet som hon sedan haft. Och nu är han också borta. (Ja, han var ju inte barn längre utan någonstans mellan 38-40 år numera, minns inte exakt).
    Till råga på allt hörde jag mamma säga något om att någon kota på moster eventuellt skadats. Men tydligen kunde hon iallafall röra fingrarna innan hon opererades. Men man undrar ju hur det är med resten av kroppen. =/
    Somsagt. Jag kan inte hjälpa att jag faktiskt undrar vilket som vore bäst för hennes skull, att vakna eller inte vakna. Måste kännas vidrigt att vakna upp till det här. Att kanske känna skuld för att det var hon som körde, och körde över på fel sida av vägen. (De tror hon hade solen i ögonen). Och somsagt, det enda barnet som hon hade i livet, har nu lämnat henne.
    Usch....är så chockad över hela alltet, och tycker så rysligt synd om henne. *lessen*






  3. Jag m bebis*031215+bf6/1
    #2

    åh

    Så ledsamt. Vet inte vad jag ska säga men man kan ju anta att hon under en period iaf önskar att hon inte vaknat... Men man har ju ändå en otrolig förmåga att läka... Hoppas att det ordnar sig! *kram i sorgen*
  4. 2
    åh Så ledsamt. Vet inte vad jag ska säga men man kan ju anta att hon under en period iaf önskar att hon inte vaknat... Men man har ju ändå en otrolig förmåga att läka... Hoppas att det ordnar sig! *kram i sorgen*
  5. Maddis
    #3

    Vad ska jag

    skriva till dig mer än att jag är jätte, jätte ledsen för din och din familj och din släkt skull. Livet är verkligen inte rättvist! Förstår att du befinenr dig i en chock just nu...Vet inte
    vad jag ska skriva mer än att jag beklagar din kusins hastiga bortgång och lider med dig. Många kramar ifrån Madde
  6. 3
    Vad ska jag skriva till dig mer än att jag är jätte, jätte ledsen för din och din familj och din släkt skull. Livet är verkligen inte rättvist! Förstår att du befinenr dig i en chock just nu...Vet inte
    vad jag ska skriva mer än att jag beklagar din kusins hastiga bortgång och lider med dig. Många kramar ifrån Madde
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4

    Fruktansvärt!

    Skickar många tröstkramar! Ord räcker inte till i sådana här situationer..
  8. 4
    Fruktansvärt! Skickar många tröstkramar! Ord räcker inte till i sådana här situationer..
  9. Jenny M Julia0312
    #5

    Men hjälp...

    Vad sorgligt!Hoppas att framtiden gör det bästa för henne..
    USCH vad hemskt!
  10. 5
    Men hjälp... Vad sorgligt!Hoppas att framtiden gör det bästa för henne..
    USCH vad hemskt!
  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #6

    Svårt att hitta ord...

    det kan nog inte finnas något svårare än att förlora en människa. Stora kramar till dig i dina nära!!
  12. 6
    Svårt att hitta ord... det kan nog inte finnas något svårare än att förlora en människa. Stora kramar till dig i dina nära!!
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7

    Vännen vad sorgligt

    sänder styrkekramar till dig och din familj.
  14. 7
    Vännen vad sorgligt sänder styrkekramar till dig och din familj.
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8

    så tragiskt

    fy vad livet kan vara hemskt och hårt ibland.

    Hittar inga ord men skickar varma hälsningar..
  16. 8
    så tragiskt fy vad livet kan vara hemskt och hårt ibland.

    Hittar inga ord men skickar varma hälsningar..

Liknande trådar

  1. Helt chockad!!!
    By Trollmamsen in forum Försöker bli med barn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 12:45
  2. Helt chockad...
    By Trollmamsen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 14:12
  3. Jag är helt chockad! *S*
    By Norrskenet in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 16:28
  4. Helt chockad
    By natta in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-05, 18:42
  5. Helt chockad
    By sladdisar?! in forum _0605 Majbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 21:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar