någon som vet
Missfall
  1. anonym
    #1

    någon som vet

    när man kan se via ett grav test om man fått mf?? jag har ju blött nu i 6 dar, bm sa igår att jag skulle stanna hemma och vila och höra av mig om jag får kraftigare blödning. jag känner att jag VILL veta hur det ligger till men det känns som att man inte blir betrodd på nåt konstigt sätt!!
  2. 1
    någon som vet när man kan se via ett grav test om man fått mf?? jag har ju blött nu i 6 dar, bm sa igår att jag skulle stanna hemma och vila och höra av mig om jag får kraftigare blödning. jag känner att jag VILL veta hur det ligger till men det känns som att man inte blir betrodd på nåt konstigt sätt!!
  3. Gosemamma
    #2

    åk in till akuten

    om du befinner dig i storstan!!! Blödningar i 6 dagar är absolut inte meningen att man ska klara av själv, man behöver stöd och hjälp, svar på frågor och undersökas... Om du VILL veta så ska du får veta, det är DU som bestämmer inte barnmorskan!!!! Är det tidigt missfall på gång så kan man ju tyvärr inte göra så mycket (vet inte i vilken vecka du är i), men du har all rätt till undersökning och ett bra mottagande. Jag tror inte man kan se på gravtest om det är mf, eftersom det nog finns tillräckligt med hormoner kvar i kroppen för att få ett plus. Jag vet att man är väldigt ömtålig i din situation (av egen erfarenhet), men kom ihåg att bara du kan veta vad som känns rätt och vill du veta vad som händer så ska du få det. Önskar dig lycka till, att du \"bara\" har känslighetsblödningar (hittat på ordet själv...), och att du snart är hemma igen och kan fortsätta vila - för det är väl det enda jag håller med bm om, fortsätt med det oavsett hur det går för dig!
    Bamsekram
  4. 2
    åk in till akuten om du befinner dig i storstan!!! Blödningar i 6 dagar är absolut inte meningen att man ska klara av själv, man behöver stöd och hjälp, svar på frågor och undersökas... Om du VILL veta så ska du får veta, det är DU som bestämmer inte barnmorskan!!!! Är det tidigt missfall på gång så kan man ju tyvärr inte göra så mycket (vet inte i vilken vecka du är i), men du har all rätt till undersökning och ett bra mottagande. Jag tror inte man kan se på gravtest om det är mf, eftersom det nog finns tillräckligt med hormoner kvar i kroppen för att få ett plus. Jag vet att man är väldigt ömtålig i din situation (av egen erfarenhet), men kom ihåg att bara du kan veta vad som känns rätt och vill du veta vad som händer så ska du få det. Önskar dig lycka till, att du \"bara\" har känslighetsblödningar (hittat på ordet själv...), och att du snart är hemma igen och kan fortsätta vila - för det är väl det enda jag håller med bm om, fortsätt med det oavsett hur det går för dig!
    Bamsekram
  5. anonym
    #3

    tack!!

    Jag ska åka in till akuten, men jag har en bit att åka men de är de faktiskt värt... då kan jag ju lugna ner mig..
    tack för dina ord!
    kram*
  6. 3
    tack!! Jag ska åka in till akuten, men jag har en bit att åka men de är de faktiskt värt... då kan jag ju lugna ner mig..
    tack för dina ord!
    kram*

Liknande trådar

  1. Känner någon till någon blogg?
    By anonymt namn in forum Klumpfot
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-15, 21:11
  2. Någon som känner någon eller själv
    By Anonymus in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-21, 20:57
  3. Någon som känner någon eller själv
    By anonymus in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-17, 19:25
  4. Någon frisör här eller någon annan som..
    By Grodan in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 08:27
  5. Någon från fk, eller någon annan som
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 17:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar