Hej sommarföräldrar!
_05 Sommarbarn
  1. En vän!
    #1

    Hej sommarföräldrar!

    Tänkte höra med er,jag har en vän som fick barn 15 juli och hon ammade i 5 veckor sen tog det slut,men hon har ännu inte fått tebax mensen?? Hur lång tid kan det ta? Hon blödde pytte lite för några dagar sen som en blodig flytning typ.Vad tror ni?
  2. 1
    Hej sommarföräldrar! Tänkte höra med er,jag har en vän som fick barn 15 juli och hon ammade i 5 veckor sen tog det slut,men hon har ännu inte fått tebax mensen?? Hur lång tid kan det ta? Hon blödde pytte lite för några dagar sen som en blodig flytning typ.Vad tror ni?
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2

    Hej vännen!

    Jag fick mina killar den 7 juli och slutade halvt att amma efter 7 veckor och helt efter typ 8. Ingen mens än. När jag ammade dottern så ammade jag i 8 månader eller något i den stilen och jag vill minnas att det tog ytterligare ett par månader för mig innan mensen kom. Jag var glad så länge jag slapp - samma sak denna gång... :-) Jag tror det där är väldigt individuellt.
  4. 2
    Hej vännen! Jag fick mina killar den 7 juli och slutade halvt att amma efter 7 veckor och helt efter typ 8. Ingen mens än. När jag ammade dottern så ammade jag i 8 månader eller något i den stilen och jag vill minnas att det tog ytterligare ett par månader för mig innan mensen kom. Jag var glad så länge jag slapp - samma sak denna gång... :-) Jag tror det där är väldigt individuellt.
  5. En vän!
    #3

    Ok.

    Själv har jag alltid fått mensen relativt snabbt :-(
    Hon började nästan oroa sig över att hon var gravid igen.
    Tack för snabbt svar.
  6. 3
    Ok. Själv har jag alltid fått mensen relativt snabbt :-(
    Hon började nästan oroa sig över att hon var gravid igen.
    Tack för snabbt svar.
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4

    Ammade inte alls

    och jag fick mens efter 13 veckor.
    Om hon skulle kunna vara gravid, får hon ta ett test för att lugna sig lite.
  8. 4
    Ammade inte alls och jag fick mens efter 13 veckor.
    Om hon skulle kunna vara gravid, får hon ta ett test för att lugna sig lite.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar