Hej alla vänner.
_0503 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Hej alla vänner.

    Jag har inte varit här inne och skrivit på hur länge som helst. Idag tittade jag tillbaks på de inlägg jag fick utav er och den värmen och styrkan ni gav mig när jag hade det som jobbigast. Det är fortfarade otroligt jobbigt och det går inte en dag utan jag gråter eller saknar min lilla \"plutta\" *L* Det värmer så otroligt mycket att läsa era små meddelande...även fall det gått nu nästan 7 månader sedan Alma blev till en liten ängel. Allt har sin lilla gång här. Jag mår ganska bra , även om jag har mina dagar då jag nätan ligger kvar i sängen. VIlle bara säga tack än en gång och hoppas att era små godingar mår bra och att såklart NI mår bra. Kram på er!
  2. 1
    Hej alla vänner. Jag har inte varit här inne och skrivit på hur länge som helst. Idag tittade jag tillbaks på de inlägg jag fick utav er och den värmen och styrkan ni gav mig när jag hade det som jobbigast. Det är fortfarade otroligt jobbigt och det går inte en dag utan jag gråter eller saknar min lilla \"plutta\" *L* Det värmer så otroligt mycket att läsa era små meddelande...även fall det gått nu nästan 7 månader sedan Alma blev till en liten ängel. Allt har sin lilla gång här. Jag mår ganska bra , även om jag har mina dagar då jag nätan ligger kvar i sängen. VIlle bara säga tack än en gång och hoppas att era små godingar mår bra och att såklart NI mår bra. Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    Hej

    Här är det inte mycket rörelse, tyvärr. Tittar själv in ganska sällan.

    Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ville mest tala om att jag känner med er och hoppas att allt går väl. *Kram*
  4. 2
    Hej Här är det inte mycket rörelse, tyvärr. Tittar själv in ganska sällan.

    Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ville mest tala om att jag känner med er och hoppas att allt går väl. *Kram*
  5. Medlem sedan
    Jul 2004
    #3

    hallå

    jag komer ihåg dig och lilla alma.
    vet inte riktigt vad jagh ska skriva. Massor av kramar till dig och familjen.
  6. 3
    hallå jag komer ihåg dig och lilla alma.
    vet inte riktigt vad jagh ska skriva. Massor av kramar till dig och familjen.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Självklart minns jag dig och Alma

    Vad skönt att se dig, och stora kramar till dig och din familj. Kan inte ens tänka mig in hur det kan vara i dina skor, men jag gråter en tår av sympati.
    Hoppas du får många bra dagar i framtiden och så vill jag passa på att vinka lite till Alma där hon sitter på ett moln och kikar ner på oss.
  8. 4
    Självklart minns jag dig och Alma Vad skönt att se dig, och stora kramar till dig och din familj. Kan inte ens tänka mig in hur det kan vara i dina skor, men jag gråter en tår av sympati.
    Hoppas du får många bra dagar i framtiden och så vill jag passa på att vinka lite till Alma där hon sitter på ett moln och kikar ner på oss.
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5

    Hejsan

    Kommer ihåg dig och din lilla alma. Skönt att höra att du har bra dagar ibland trots den korta tid som faktiskt 7 mån är sen Alma blev en liten ängel.

    kram
  10. 5
    Hejsan Kommer ihåg dig och din lilla alma. Skönt att höra att du har bra dagar ibland trots den korta tid som faktiskt 7 mån är sen Alma blev en liten ängel.

    kram
  11. Medlem sedan
    Jul 2002
    #6

    Minns så väl..........

    sticker en tagg i hjärtat när jag läser och det svider bakom ögonlocken när jag minns. Vill inte minnas för det borde inte få hända! Är alldeles säker på att lilla Alma vakar över dig från ovan och hon vill inte att du ska sörja. Men 7 månader är ingen lång tid, ta den tid du behöver. Och kom i håg att Alma alltid kommer att vara din förstfödda vackra lilla dotter!!

    Hoppas att varje dag gör det lättare. Kikar du in nåt på Vi som förlora barn? Tror att du kan finna stöd där.
    Jag finns på MSN på [email protected] om du vill prata. Har inte dina erfarenheter men är en god lyssnare!

    Mina varmaste kramar till dig Malin!!
  12. 6
    Minns så väl.......... sticker en tagg i hjärtat när jag läser och det svider bakom ögonlocken när jag minns. Vill inte minnas för det borde inte få hända! Är alldeles säker på att lilla Alma vakar över dig från ovan och hon vill inte att du ska sörja. Men 7 månader är ingen lång tid, ta den tid du behöver. Och kom i håg att Alma alltid kommer att vara din förstfödda vackra lilla dotter!!

    Hoppas att varje dag gör det lättare. Kikar du in nåt på Vi som förlora barn? Tror att du kan finna stöd där.
    Jag finns på MSN på [email protected] om du vill prata. Har inte dina erfarenheter men är en god lyssnare!

    Mina varmaste kramar till dig Malin!!
  13. Plast (lucha)
    #7

    hej

    tänker på er ibland. kommer ihåg hur ledsen jag blev när du berättade vad som hänt. skönt att höra att lite bättre, även om det så klart fortfarande är superjobbigt.
    många varma kramar till dig
  14. 7
    hej tänker på er ibland. kommer ihåg hur ledsen jag blev när du berättade vad som hänt. skönt att höra att lite bättre, även om det så klart fortfarande är superjobbigt.
    många varma kramar till dig

Liknande trådar

  1. Nu är vi ju alla vänner
    By lördagsKAJO in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-03-19, 22:15
  2. Hej alla vänner!
    By Jennie & Alva in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 16:58
  3. Hej då alla vänner!
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 23:31
  4. Hej alla vänner
    By sarahkristin in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 08:51
  5. God Jul alla vänner!
    By Anna - änglamamma in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-22, 17:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar