Åh, här vill jag vara!
_0608 Augustibarn
  1. Nina med K
    #1

    Åh, här vill jag vara!

    Har ett par dagar kvar på sista kartan... sen STRUNTAR VI I P_PILLER! Hoppas att det går fort, förra gången gick det på en gång, så det gör det väl inte denna gången.

    Hej på er allihopa och lycka till!
  2. 1
    Åh, här vill jag vara! Har ett par dagar kvar på sista kartan... sen STRUNTAR VI I P_PILLER! Hoppas att det går fort, förra gången gick det på en gång, så det gör det väl inte denna gången.

    Hej på er allihopa och lycka till!
  3. Anonym
    #2

    Hej å välkommen

    Jag e oxå en som vill bli kvar här. Jag hade en p-stav som jag tog ut och blev gravid på en gång. Tyvärr slutade det som ett MA i 14:e veckan. Men nu har jag haft två tantbesök sedan skrapningen så nu jäklar ;)) Första testdagen med min nyinköpta Persona imorgon *hi hi* *Kram* å lycka till
  4. 2
    Hej å välkommen Jag e oxå en som vill bli kvar här. Jag hade en p-stav som jag tog ut och blev gravid på en gång. Tyvärr slutade det som ett MA i 14:e veckan. Men nu har jag haft två tantbesök sedan skrapningen så nu jäklar ;)) Första testdagen med min nyinköpta Persona imorgon *hi hi* *Kram* å lycka till
  5. Nina med K
    #3

    Hej och tack!

    Usch då, vilken hemsk upplevelse. Man tänker ju inte på att nåt sånt kan hända, bara räknar med att allt bara ska fungera på en gång...
    Jag hoppas att det går bra denna gången, för oss båda, och att vi får följas åt hela vägen! =)

  6. 3
    Hej och tack! Usch då, vilken hemsk upplevelse. Man tänker ju inte på att nåt sånt kan hända, bara räknar med att allt bara ska fungera på en gång...
    Jag hoppas att det går bra denna gången, för oss båda, och att vi får följas åt hela vägen! =)

  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4

    Hej:-)

    Fint namn du har:-).....Hoppas att det funkar lika fort denna gång då:-)
  8. 4
    Hej:-) Fint namn du har:-).....Hoppas att det funkar lika fort denna gång då:-)
  9. Anonym
    #5

    Japp

    det klart vi ska=)) Och många med oss hoppas jag.
  10. 5
    Japp det klart vi ska=)) Och många med oss hoppas jag.
  11. Nina med K
    #6

    Tack!

    Jaa, jag har trivts bra med det i hela mitt liv, så det var ett bra namn ni valde! =)
  12. 6
    Tack! Jaa, jag har trivts bra med det i hela mitt liv, så det var ett bra namn ni valde! =)

Liknande trådar

  1. Jag vill vara med
    By maisy in forum Ordet är fritt
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2011-08-16, 22:28
  2. Här vill jag vara!
    By Kan man be att få? in forum _1102 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-30, 10:09
  3. Vill och vill inte vara gravid!
    By anonymt namn in forum _0906 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 20:17
  4. Jag vill att det ska vara jul nu!
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-27, 20:36
  5. Här vill jag vara.
    By _stina_s_ in forum Många barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 22:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar