Bebis
Gravidsnack
  1. Camillzo29
    #1

    Bebis

    Hejsan. Jag väntar mitt första barn, beräknat 16/4, någon annan som har liknande beräknad födelsedatum? Det är spännande, nu börjar jag må lite bättre. Förutom att ryggen börjar göra ont.
    I dag fick vi höra vår bebis hjärtljud för första gången. Häftigt. Nu fattar man ju att det lever nån där inne!
    Hej hopp!
  2. 1
    Bebis Hejsan. Jag väntar mitt första barn, beräknat 16/4, någon annan som har liknande beräknad födelsedatum? Det är spännande, nu börjar jag må lite bättre. Förutom att ryggen börjar göra ont.
    I dag fick vi höra vår bebis hjärtljud för första gången. Häftigt. Nu fattar man ju att det lever nån där inne!
    Hej hopp!
  3. _Diana_
    #2

    Grattis!

    Vi har en BF-lista som cirkulerar här inne. Du hitter den senaste uppdaterade lite längre ner. Där hittar du BF på dem som skrivit upp sig.

    Detta snack är det tyvärr inte så jättesnurr på. De flesta håller nog till på resp ankomstsnack skulle jag tro.

    Själv väntar jag en lite son med BF 10/2 :)

    Ska få lyssna på hans hjärtljud för första gången på måndag!
  4. 2
    Grattis! Vi har en BF-lista som cirkulerar här inne. Du hitter den senaste uppdaterade lite längre ner. Där hittar du BF på dem som skrivit upp sig.

    Detta snack är det tyvärr inte så jättesnurr på. De flesta håller nog till på resp ankomstsnack skulle jag tro.

    Själv väntar jag en lite son med BF 10/2 :)

    Ska få lyssna på hans hjärtljud för första gången på måndag!
  5. Cress
    #3

    Hej..


    Ett litet tips i från mig..

    Gå in och titta på ankomst grupperna..
    Där kanske man kan hitta någon med samma BF dag..

    Visst är det en lite underlig känsla att få höra hjärt ljudet för första gången..
    Men det är åndå svårt att förstå att det verkligen är en bebis där inne..Så är det för mig i allafall..
  6. 3
    Hej..
    Ett litet tips i från mig..

    Gå in och titta på ankomst grupperna..
    Där kanske man kan hitta någon med samma BF dag..

    Visst är det en lite underlig känsla att få höra hjärt ljudet för första gången..
    Men det är åndå svårt att förstå att det verkligen är en bebis där inne..Så är det för mig i allafall..
  7. Camillzo29
    #4

    ok

    Tack.....ja det är intressant att höra! Lycka till!
  8. 4
    ok Tack.....ja det är intressant att höra! Lycka till!
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5

    vad roligt

    grattis får man väl säga. javisst e d härligt att lyssna på det lilla hjärtat. Jag njuter varje gång. själv väntar jag min första/e i februari, så i måndags var jag å mätte magen för första gången.ska bli så spännande.
    Vad skönt för dig att du mår bättre,var rädd om dig å din rygg, ta kontakt med sjukgymnast direkt då du känner att smärtan blir för jobbig.då kan du lindra smärtorna lite.
    Lycka till!!!!
  10. 5
    vad roligt grattis får man väl säga. javisst e d härligt att lyssna på det lilla hjärtat. Jag njuter varje gång. själv väntar jag min första/e i februari, så i måndags var jag å mätte magen för första gången.ska bli så spännande.
    Vad skönt för dig att du mår bättre,var rädd om dig å din rygg, ta kontakt med sjukgymnast direkt då du känner att smärtan blir för jobbig.då kan du lindra smärtorna lite.
    Lycka till!!!!
  11. Medlem sedan
    Sep 2005
    #6

    Grattis

    Grattis till bebisen. Jag har bf 16/3.
  12. 6
    Grattis Grattis till bebisen. Jag har bf 16/3.
  13. Medlem sedan
    Aug 2001
    #7

    Hej!

    Grattis till graviditeten, själv väntar jag en liten januaribebis!!
  14. 7
    Hej! Grattis till graviditeten, själv väntar jag en liten januaribebis!!
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8

    Grattis!

    Grattis till pyret i magen. :)
  16. 8
    Grattis! Grattis till pyret i magen. :)
  17. Medlem sedan
    Aug 2005
    #9

    Välkommen

    Hejsan,

    Ja, det visar sig visst att jag har bf 17/4. Vi har hela tiden trott på mars... Du kan läsa mer på min presentation (emma_2006). Vi har en annorlunda mage nämligen.

    Men stort GRATTIS och välkommer hit. Trots att vi väntar i april så håller jag till mest i marsgruppen.
  18. 9
    Välkommen Hejsan,

    Ja, det visar sig visst att jag har bf 17/4. Vi har hela tiden trott på mars... Du kan läsa mer på min presentation (emma_2006). Vi har en annorlunda mage nämligen.

    Men stort GRATTIS och välkommer hit. Trots att vi väntar i april så håller jag till mest i marsgruppen.

Liknande trådar

  1. Ved+Bebis
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-02-22, 16:45
  2. Vill ju att min bebis ska vara bebis
    By Maon in forum _0907 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 10:52
  3. Sprallig bebis - Lugn bebis
    By Mimmi73 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-09, 23:43
  4. Jag har en bebis
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 20:52
  5. nån mer bebis
    By mama79 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar