Filippa är på äventyrsbad med dagis idag
_00/01 Vinterbarn
  1. Anna K med Flipp & Vendela
    #1

    Filippa är på äventyrsbad med dagis idag

    Hon var alldeles upphetsad i morse och kunde inte sova. Kvart i sex kom hon tassande och sa att det faktiskt inte gick att sova längre om hon skulle hinna till dagis i tid:-) Hon längtade verkligen.

    Själv har jag mest känt mig hönsmammig och hoppas att allt gått bra. Stoppade på henne massor av lappar med våra telefonnummer ifall att hon skulle gå vilse och komma ifrån gruppen. Mina tankar om bassängen (utan kontrollerande mamma med...) ska jag inte upprepa. Men det känns bra att det var fyra vuxna med i alla fall.
  2. 1
    Filippa är på äventyrsbad med dagis idag Hon var alldeles upphetsad i morse och kunde inte sova. Kvart i sex kom hon tassande och sa att det faktiskt inte gick att sova längre om hon skulle hinna till dagis i tid:-) Hon längtade verkligen.

    Själv har jag mest känt mig hönsmammig och hoppas att allt gått bra. Stoppade på henne massor av lappar med våra telefonnummer ifall att hon skulle gå vilse och komma ifrån gruppen. Mina tankar om bassängen (utan kontrollerande mamma med...) ska jag inte upprepa. Men det känns bra att det var fyra vuxna med i alla fall.
  3. Sara m Tilda 16/1-01 o Ellen03 o Olle04
    #2

    spännande!

    Både för mor o barn....nå, hur gick det idag?
  4. 2
    spännande! Både för mor o barn....nå, hur gick det idag?
  5. Medlem sedan
    Jun 2000
    #3

    Åååh, vad kul - och läskigt!!!

    Jag är lika hönsmammig jag - så jag hade nog velat följa med jag också... Hur har det gått?
  6. 3
    Åååh, vad kul - och läskigt!!! Jag är lika hönsmammig jag - så jag hade nog velat följa med jag också... Hur har det gått?
  7. Anna K med Flipp & Vendela
    #4

    Det gick jättebra

    Hon bara kvittrade när jag kom hem efter jobbet och ALLT hade varit helt fantastiskt på alla sätt och vis. Hon sa att hon skulle skaffa en lapp som gjorde att hela familjen kunde gå dit:-)

    Hon hade tydligen varit ganska duktig på att lyssna på sina \"fröknar\".
  8. 4
    Det gick jättebra Hon bara kvittrade när jag kom hem efter jobbet och ALLT hade varit helt fantastiskt på alla sätt och vis. Hon sa att hon skulle skaffa en lapp som gjorde att hela familjen kunde gå dit:-)

    Hon hade tydligen varit ganska duktig på att lyssna på sina \"fröknar\".
  9. Anna K med Flipp & Vendela
    #5

    Det gick

    så himla bra och hon var så nöjd med dagen. Hela hon strålade:-) Men nästa gång följer jag med!
  10. 5
    Det gick så himla bra och hon var så nöjd med dagen. Hela hon strålade:-) Men nästa gång följer jag med!
  11. Ullis & Julius (med 2 systrar)
    #6

    Åhh, vad roligt!

    Förstår samtidigt att du kände dig lite orolig, det skulle jag med gjort. Detta med barn och vatten har jag stor respekt för. Hur många barn hade de med sig?

    Kul i allafall att de får göra något sådant med förskolan.
  12. 6
    Åhh, vad roligt! Förstår samtidigt att du kände dig lite orolig, det skulle jag med gjort. Detta med barn och vatten har jag stor respekt för. Hur många barn hade de med sig?

    Kul i allafall att de får göra något sådant med förskolan.
  13. Medlem sedan
    Jul 2000
    #7

    Åh vad kul!

    Jag skulle också vara jättehönsig om Paulina skulle åka med dagis.

    Paulina har varit på äventyrsbad i Eskilstuna och Örebro med maken. Då har de varit 2-3 vuxna och 3 barn. Då har jag också varit hönsig. Man vet ju hur karlar är *s*. Nej, då, det har gått jättebra och tjejerna har varit helt uppspeedade när de kommit hem *ler*!

    Hur hade hon haft det?

    Kramisar
  14. 7
    Åh vad kul! Jag skulle också vara jättehönsig om Paulina skulle åka med dagis.

    Paulina har varit på äventyrsbad i Eskilstuna och Örebro med maken. Då har de varit 2-3 vuxna och 3 barn. Då har jag också varit hönsig. Man vet ju hur karlar är *s*. Nej, då, det har gått jättebra och tjejerna har varit helt uppspeedade när de kommit hem *ler*!

    Hur hade hon haft det?

    Kramisar
  15. Anna K med Flipp & Vendela
    #8

    Det var

    tolv barn och fyra vuxna så de hade ordentlig uppsikt över barnen som alla är födda 00 eller i början av 01.

    Jag tycker de är toppen som fixar och hittar på så roliga saker med barnen.
  16. 8
    Det var tolv barn och fyra vuxna så de hade ordentlig uppsikt över barnen som alla är födda 00 eller i början av 01.

    Jag tycker de är toppen som fixar och hittar på så roliga saker med barnen.
  17. Anna K med Flipp & Vendela
    #9

    Hon var alldeles upphetsad

    Det var tydligen toppen! Hon är fortfarande glad (hon måtte ha tråkigt med oss) över den roliga badutflykten.
  18. 9
    Hon var alldeles upphetsad Det var tydligen toppen! Hon är fortfarande glad (hon måtte ha tråkigt med oss) över den roliga badutflykten.

Liknande trådar

  1. Filippa 1 år idag!
    By nicki in forum _0805 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-02, 21:22
  2. Filippa 2 veckor idag
    By kerras in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-11, 13:29
  3. Grattis Filippa 6 månader idag!
    By -Nike- in forum _0507 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 14:00
  4. Idag åkte Filippa flygplan
    By Linda & Filippa+Måns in forum _01 Höstbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-10, 04:09
  5. Filippa ska till läkare idag
    By -Nike- in forum _0507 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 16:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar