En fråga efter missfall?!
Planera för barn
  1. Undrar
    #1

    En fråga efter missfall?!

    Fick missfall för ett tag sen (3 veckor sen på Torsdag) och blödde kraftigt. Var då på akuten men dom tyckte inte det var tillräckligt för att bli skrapad utan det mesta hade kommit ut!
    Har slutat blöda men har fortfarande bruna flytningar. Är inte det länge?
    Hur lång tid tar det innan man får mensen tillbaka?
  2. 1
    En fråga efter missfall?! Fick missfall för ett tag sen (3 veckor sen på Torsdag) och blödde kraftigt. Var då på akuten men dom tyckte inte det var tillräckligt för att bli skrapad utan det mesta hade kommit ut!
    Har slutat blöda men har fortfarande bruna flytningar. Är inte det länge?
    Hur lång tid tar det innan man får mensen tillbaka?
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2

    Jag hade ett missfall

    för ett par år sedan. Det var ett sk missed abortion där missfallet inte ville komma igång, utan jag skrapades i v 8+1.
    Jag blödde i två veckor efteråt och fick tillbaka min mens 5 veckor och 4 dagar efter skrapningen.
    Det är jätteolika hur mycket/länge man blöder efteråt och när mensen kommer igång igen.
    Eftersom det har ansetts att du inte behövt skrapas och att du har bruna flytningar tyder på att blödningen är på gång att upphöra.
    Blödningen vid/efter ett missfall är att jämföra med avslaget man har efter en förlossning. Man blöder från \"såret\" i livmodern där moderkakan satt.

    Kramisar
  4. 2
    Jag hade ett missfall för ett par år sedan. Det var ett sk missed abortion där missfallet inte ville komma igång, utan jag skrapades i v 8+1.
    Jag blödde i två veckor efteråt och fick tillbaka min mens 5 veckor och 4 dagar efter skrapningen.
    Det är jätteolika hur mycket/länge man blöder efteråt och när mensen kommer igång igen.
    Eftersom det har ansetts att du inte behövt skrapas och att du har bruna flytningar tyder på att blödningen är på gång att upphöra.
    Blödningen vid/efter ett missfall är att jämföra med avslaget man har efter en förlossning. Man blöder från \"såret\" i livmodern där moderkakan satt.

    Kramisar

Liknande trådar

  1. Fråga efter missfall idag :(
    By karinko in forum Missfall
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-10, 19:42
  2. korkad fråga efter missfall
    By Skilla_J in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 17:36
  3. En fråga efter missfall?!
    By Undrar in forum Komplikationer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 16:17
  4. Fråga efter missfall?!
    By Undrar in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 07:41
  5. Fråga efter missfall!?
    By Undrar in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-25, 21:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar