underverket
Missfall
  1. camilla
    #1

    underverket

    har nog lämnat mig idag.. kom en ca 1 cm klump med en hinna utanpå, i tyckte jag mig ana något som liknade ett huvud...=( men det var ju något sånär väntat iaf efter att ha haft blödningar i 6 dar så....
    nu får man hoppas att det går bättre nästa gång, får försöka se nåt ljust i det hela, kroppen stöter ju inte bort något friskt!!
    *kram*
  2. 1
    underverket har nog lämnat mig idag.. kom en ca 1 cm klump med en hinna utanpå, i tyckte jag mig ana något som liknade ett huvud...=( men det var ju något sånär väntat iaf efter att ha haft blödningar i 6 dar så....
    nu får man hoppas att det går bättre nästa gång, får försöka se nåt ljust i det hela, kroppen stöter ju inte bort något friskt!!
    *kram*
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2

    Skickar många kramar till dig!

    Jobbigt! Har du haft blödningar länge? har du varit och kollat upp det eller är du rätt säker själv. Antar att man kan känna det på sig och så om det syntes i blodet.
    Kramar
  4. 2
    Skickar många kramar till dig! Jobbigt! Har du haft blödningar länge? har du varit och kollat upp det eller är du rätt säker själv. Antar att man kan känna det på sig och så om det syntes i blodet.
    Kramar
  5. camilla
    #3

    ja

    jag har haft blödningar i ca 6 dagar och idag kom det ut en klump på ca 1 cm det var som en fostersäck ungefär med en konsistens som en \"gelegodis\" typ. Så jag kan nästan svära på att det var \"liten\" som kom ut, blödningarna minskade drastiskt efter. men jag måste ju åka in å kolla upp så att allt är som det ska. ska hämta nya krafter å se ljuset!
    tack för kramen!
  6. 3
    ja jag har haft blödningar i ca 6 dagar och idag kom det ut en klump på ca 1 cm det var som en fostersäck ungefär med en konsistens som en \"gelegodis\" typ. Så jag kan nästan svära på att det var \"liten\" som kom ut, blödningarna minskade drastiskt efter. men jag måste ju åka in å kolla upp så att allt är som det ska. ska hämta nya krafter å se ljuset!
    tack för kramen!

Liknande trådar

  1. Här är underverket;)
    By Hedens in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-11-27, 22:23
  2. Det åttonde underverket är här:)
    By Carola m 8 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-09-08, 17:08
  3. En bild på underverket ;)
    By fsk_frida in forum _0907 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 20:33
  4. Underverket är här!
    By Sofia v.39 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-07-09, 09:24
  5. underverket
    By camilla BF 7/6 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 15:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar