Ny här
_99/00 Vinterbarn
  1. Nettan
    #1

    Ny här

    Hej,jag heter Nettan och försöker lära mig det här hur det funkar,är inte alltför haj på data.
    Har 2 killar födda 00 och 01.
    Jag är 36 år och bor i västerort
  2. 1
    Ny här Hej,jag heter Nettan och försöker lära mig det här hur det funkar,är inte alltför haj på data.
    Har 2 killar födda 00 och 01.
    Jag är 36 år och bor i västerort
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2

    Välkommen!

    Du verkar klara de galant!

    Johanna heter jag,är 27 och har tre barn... 00,02 och 05. Vi bor söder om sthlm...

    kramkram
  4. 2
    Välkommen! Du verkar klara de galant!

    Johanna heter jag,är 27 och har tre barn... 00,02 och 05. Vi bor söder om sthlm...

    kramkram
  5. Mia m Athena Cassandra o Simona
    #3

    Välkommen Nettan!

    Jag heter Mia och har tre tjejer födda 00 01 04
    Våran familj bor på Mälaröarna, alltså inte så långt från Dig.
  6. 3
    Välkommen Nettan! Jag heter Mia och har tre tjejer födda 00 01 04
    Våran familj bor på Mälaröarna, alltså inte så långt från Dig.
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    Hej hej!

    Välkommen hit! :-)

    Vad heter dina killar?

    Jag heter Sara, bor lite norr om Göteborg, är 27 år och mamma till tre flickor; Jonna-99, Nora-02 & Stella-05.
  8. 4
    Hej hej! Välkommen hit! :-)

    Vad heter dina killar?

    Jag heter Sara, bor lite norr om Göteborg, är 27 år och mamma till tre flickor; Jonna-99, Nora-02 & Stella-05.
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5

    Välkommen!

    Skoj med nya som hittar hit, en del av oss har hängt här sen vi väntade våra vinterbarn, jätteroligt och beroendeframkallande. Jag läser varje dag men är lite sämre på skrivandet.
    Heter Katarina och har två tjejer födda 97 och 00. Bor på landet med grisar, hundar, katter och höns strax utanför Varberg.
  10. 5
    Välkommen! Skoj med nya som hittar hit, en del av oss har hängt här sen vi väntade våra vinterbarn, jätteroligt och beroendeframkallande. Jag läser varje dag men är lite sämre på skrivandet.
    Heter Katarina och har två tjejer födda 97 och 00. Bor på landet med grisar, hundar, katter och höns strax utanför Varberg.
  11. Medlem sedan
    Feb 2005
    #6

    Välkommen hit!

    Hoppas du ska trivas :)
  12. 6
    Välkommen hit! Hoppas du ska trivas :)
  13. Medlem sedan
    Nov 2004
    #7

    Hejsan

    välkommen till oss


    Jag är 27 år med 3 barn i livet födda 00, 03 och 05...sam en pojke född 02 som dog några dgr efter födslen
  14. 7
    Hejsan välkommen till oss


    Jag är 27 år med 3 barn i livet födda 00, 03 och 05...sam en pojke född 02 som dog några dgr efter födslen
  15. Medlem sedan
    Nov 2004
    #8

    nu ljuger jag allt *s*

    vill verka ynre än vad jag är verkar det som *ha ha*...

    29 år är jag...fyller 30 i slutet av mars nästa år
  16. 8
    nu ljuger jag allt *s* vill verka ynre än vad jag är verkar det som *ha ha*...

    29 år är jag...fyller 30 i slutet av mars nästa år
  17. Medlem sedan
    Sep 1998
    #9

    Även jag hälsar dig välkommen!

    Mia b heter jag, 34 år,och mamma till Alicia-93, Lucas-95, Isac-98 o Anielica -00.
    Vi bor norr om sthlm.
  18. 9
    Även jag hälsar dig välkommen! Mia b heter jag, 34 år,och mamma till Alicia-93, Lucas-95, Isac-98 o Anielica -00.
    Vi bor norr om sthlm.
  19. Sara m Simon -00 & Julia -02
    #10

    Välkommen hit

    Jag heter Sara och har en son född -00 och en dotter född -02. Vi bor oxå i västerort....
  20. 10
    Välkommen hit Jag heter Sara och har en son född -00 och en dotter född -02. Vi bor oxå i västerort....
  21. Sara m Simon -00 & Julia -02
    #11

    Oj glömde ju

    skriva att jag är 31 år. Alla de andra hade ju skrivit sin ålder.
  22. 11
    Oj glömde ju skriva att jag är 31 år. Alla de andra hade ju skrivit sin ålder.
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12

    Välkommen in hit.

    Jag heter Gunilla och är 28 år. Gift med Markus och har två tjejer. Rebecka 97 och Katarina 00. Vi bor i Trosa i Sörmland
  24. 12
    Välkommen in hit. Jag heter Gunilla och är 28 år. Gift med Markus och har två tjejer. Rebecka 97 och Katarina 00. Vi bor i Trosa i Sörmland
  25. Medlem sedan
    Sep 1998
    #13

    Välkommen hit!

    Ingela heter jag, är 33 år och bor precis utanför Göteborg. Jag har en son -00 och en dotter -97.

    Har hängt här sedan urminnes tider känns det som, men skriver allt mindre numera.

    Hoppas du ska känna dig välkommen!
  26. 13
    Välkommen hit! Ingela heter jag, är 33 år och bor precis utanför Göteborg. Jag har en son -00 och en dotter -97.

    Har hängt här sedan urminnes tider känns det som, men skriver allt mindre numera.

    Hoppas du ska känna dig välkommen!
  27. Nettan med robin och max
    #14

    Tackar

    Tack snälla ni som önskar mig välkommen.
    Här är det lätt att fastna märker jag,helkul.
    Nu ska jag gosa med änglarna framför bompa.
    kram på er
  28. 14
    Tackar Tack snälla ni som önskar mig välkommen.
    Här är det lätt att fastna märker jag,helkul.
    Nu ska jag gosa med änglarna framför bompa.
    kram på er
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar