Efter skrapning, fråga
Missfall
  1. mollisen, 2 mf
    #1

    Efter skrapning, fråga

    Hej!
    En fråga till er som skrapats.
    Jag skrapades för första gången i frdags. Det gick jättebra men nu har jag mer och mer ont i nedre delen av magen, som stark mensvärk och jag blöder mer nu är i början. Någon mer som haft så?
  2. 1
    Efter skrapning, fråga Hej!
    En fråga till er som skrapats.
    Jag skrapades för första gången i frdags. Det gick jättebra men nu har jag mer och mer ont i nedre delen av magen, som stark mensvärk och jag blöder mer nu är i början. Någon mer som haft så?
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2

    Har du feber eller känner du dig dålig i övrigt?

    Det kan ju vara en infektion. Hur länge har du haft ont? Jag fick ont ca 1 v efter min skrapning, men det gick över rätt snabbt, eftersom det var på kvällen kollade jag aldrig upp det.
    Hoppas du känner dig bättre!
    Kramar
  4. 2
    Har du feber eller känner du dig dålig i övrigt? Det kan ju vara en infektion. Hur länge har du haft ont? Jag fick ont ca 1 v efter min skrapning, men det gick över rätt snabbt, eftersom det var på kvällen kollade jag aldrig upp det.
    Hoppas du känner dig bättre!
    Kramar
  5. mollisen, 2 mf
    #3

    Ingen feber

    Tack för svar!
    Nej jag har ingen feber och mår \"bra\", jag misstänker ingen infektion. Har haft ont i 1-1½ dag. Jag tänker mer att livmodern kanske drar ihop sig och att det är därför det värker och kommer mer blod. Det värkte ju en del då den växte så kanske det är naturligt med lite värk nu.
    Låter som det var för dig. Så det går nog över snart. :-)
  6. 3
    Ingen feber Tack för svar!
    Nej jag har ingen feber och mår \"bra\", jag misstänker ingen infektion. Har haft ont i 1-1½ dag. Jag tänker mer att livmodern kanske drar ihop sig och att det är därför det värker och kommer mer blod. Det värkte ju en del då den växte så kanske det är naturligt med lite värk nu.
    Låter som det var för dig. Så det går nog över snart. :-)

Liknande trådar

  1. Ont efter skrapning ?
    By Yvonne67 in forum Missfall
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-05, 19:48
  2. Äl efter skrapning
    By viola73 in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-12-03, 22:00
  3. efter skrapning...
    By anonymt namn in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 21:16
  4. efter skrapning (sexfråga)
    By JohannaJ in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 17:56
  5. Infektion efter skrapning.
    By mallan med hilda in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-23, 14:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar