Problem med försäkringskassan, flera?
_0405 Majbarn
  1. KarinE
    #1

    Problem med försäkringskassan, flera?

    Finns väl en hel del att säga om FK:s internettjänst men det här är nästan komiskt. Förutom att jag den här månaden tydligen bara får 440 istället för 4440, fick jag idag papper att fylla i eftersom jag BEGÄRT PAPPADAGAR FÖR BARN MED BERÄKNAD ANKOMST 051004. Det måste ha blivit totalfel! Inte skulle jag ha fått barn för 3 veckor sen och om det så vore skulle jag knappast begära PAPPA-dagar. Man undrar ibland hur säkert det här med internetsystemet är. Måste förstås ringa imorgon. Sitter det någon stackars pappa nu och väntar på pengar någonstans??
  2. 1
    Problem med försäkringskassan, flera? Finns väl en hel del att säga om FK:s internettjänst men det här är nästan komiskt. Förutom att jag den här månaden tydligen bara får 440 istället för 4440, fick jag idag papper att fylla i eftersom jag BEGÄRT PAPPADAGAR FÖR BARN MED BERÄKNAD ANKOMST 051004. Det måste ha blivit totalfel! Inte skulle jag ha fått barn för 3 veckor sen och om det så vore skulle jag knappast begära PAPPA-dagar. Man undrar ibland hur säkert det här med internetsystemet är. Måste förstås ringa imorgon. Sitter det någon stackars pappa nu och väntar på pengar någonstans??
  3. evaOregon
    #2

    Trist.

    Låter som något datafel. Ungefär som när en 107 årig dam i Sverige fick pappor om att hon skulle börja skolan!!!
  4. 2
    Trist. Låter som något datafel. Ungefär som när en 107 årig dam i Sverige fick pappor om att hon skulle börja skolan!!!
  5. evaOregon
    #3

    Papper ska det ju stå förstås! imt

    imt
  6. 3
    Papper ska det ju stå förstås! imt imt

Liknande trådar

  1. Vilka problem upplever ni med flera barn
    By Anonym in forum Många barn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2014-10-20, 21:54
  2. Försäkringskassan...problem...
    By pumalissan in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-01-20, 16:14
  3. Problem, problem...alaaarm
    By Grekyogin in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-29, 11:05
  4. Problem med Försäkringskassan?
    By Maria-Elliot in forum Gravidsnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 19:24
  5. flera som är utredd " flera" gånger ?
    By Katah in forum Bokstavsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 20:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar