Ullis med Julius!
_00/01 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Ullis med Julius!

    Åsa har precis varit här med kläderna nu. Det hade tydligen blivit något fel med hela leveransen, men nu är de här iaf! Du kan väl höra av dig om du ska hämta dem i veckan eller om jag tar med dem på söndag!
  2. 1
    Ullis med Julius! Åsa har precis varit här med kläderna nu. Det hade tydligen blivit något fel med hela leveransen, men nu är de här iaf! Du kan väl höra av dig om du ska hämta dem i veckan eller om jag tar med dem på söndag!
  3. Ullis & Julius (med 2 systrar)
    #2

    Hej!

    Du kan ta med dig de på söndag. Jag vet inte om jag hinner över till Fagersta nåt innan söndag i allafall.

    I morgon ska vi handla (åker till Avesta), Julius har gymnastik här i Norberg, så då hinner vi inte. Måste plugga lite emellan också:)

    På torsdag ska jag och Felicia klippa oss. På kvällen har jag och en till förälder ordnat \"spökfest\" i Felicias skola.

    Fredag och lördag är inte bestämd än, men då är det ju snart söndag, så då kan jag ju lika gärna vänta tills dess:)
  4. 2
    Hej! Du kan ta med dig de på söndag. Jag vet inte om jag hinner över till Fagersta nåt innan söndag i allafall.

    I morgon ska vi handla (åker till Avesta), Julius har gymnastik här i Norberg, så då hinner vi inte. Måste plugga lite emellan också:)

    På torsdag ska jag och Felicia klippa oss. På kvällen har jag och en till förälder ordnat \"spökfest\" i Felicias skola.

    Fredag och lördag är inte bestämd än, men då är det ju snart söndag, så då kan jag ju lika gärna vänta tills dess:)
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Ok då gör vi så!

    Vi ses!
  6. 3
    Ok då gör vi så! Vi ses!

Liknande trådar

  1. Julius, Emma och ?
    By Sara_N in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-19, 18:41
  2. Julius?
    By Namnlös in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 21:18
  3. Noah Julius ?
    By Moses_blomma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 22:40
  4. Julius?
    By JohannaJ in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-08-27, 09:13
  5. Grattis Julius!!!
    By J m T, M & L in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 18:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar