Webbee
Missfall
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    Webbee

    Hur har det gått för er idag? Hur är det med dig?
    Tänker på dig!
    Många kramar
  2. 1
    Webbee Hur har det gått för er idag? Hur är det med dig?
    Tänker på dig!
    Många kramar
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Jag vet inte...

    Otroligt trött!
    Sorgsen och samtidigt \"dimmig\"
    Fick tabletter igår när vi var på gyn som skulle avsluta grav, för att komma tillbaka imorgon efter att på morgonen ha tagit tabletterna som ska stöta ut fostret. men jag började blöda redan i går kväll, inte så mycket, men nu på morgonen började det blöda igen, lite mer, vet inte om det kommer av sig själv nu? VILL inte det, ensam hemma, var inställd på att det skulle bli imorgon med maken vid min sida hela dagen...
  4. 2
    Jag vet inte... Otroligt trött!
    Sorgsen och samtidigt \"dimmig\"
    Fick tabletter igår när vi var på gyn som skulle avsluta grav, för att komma tillbaka imorgon efter att på morgonen ha tagit tabletterna som ska stöta ut fostret. men jag började blöda redan i går kväll, inte så mycket, men nu på morgonen började det blöda igen, lite mer, vet inte om det kommer av sig själv nu? VILL inte det, ensam hemma, var inställd på att det skulle bli imorgon med maken vid min sida hela dagen...
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    Vännen!

    Jag vet inte vad jag ska skriva mer än att jag tänker på dig! Hoppas att ni får träffa trevliga och kunniga människor nu så att ni får hjälp på bästa sätt.
    Styrkekramar i massor till dig!
  6. 3
    Vännen! Jag vet inte vad jag ska skriva mer än att jag tänker på dig! Hoppas att ni får träffa trevliga och kunniga människor nu så att ni får hjälp på bästa sätt.
    Styrkekramar i massor till dig!
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4

    Skickar många kramar

    Känner att det finns inga ord som kan trösta mer. Men, jag vill bara att du skall veta att vi finns här när/om du vill skriva av dig!
    Många kramar
  8. 4
    Skickar många kramar Känner att det finns inga ord som kan trösta mer. Men, jag vill bara att du skall veta att vi finns här när/om du vill skriva av dig!
    Många kramar

Liknande trådar

  1. webbee *ropar*
    By Suddagumman in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 18:13
  2. webbee
    By caya in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-25, 12:13
  3. Webbee....
    By Anonym in forum Missfall
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-28, 20:54
  4. Webbee!
    By flisa in forum Missfall
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 14:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar