Idag var det sista dagen på inspelningen
_0406 Junibarn
  1. Gela
    #1

    Idag var det sista dagen på inspelningen

    av Tusenbröder III.Lite sorligt efter 2 månader med massor av roliga människor, men även skönt med lite \"vanligt liv \" igen....fint avtackning blev det med massor presenter till Belle:Två CD skivor, en Bollibompaparaply och en Ankidocka:) Dessutom fick hon behåller sina filmsko, eftersom hon blev så kääär i de.Blev jätteglad varje gång hon såg de i sin loge:)På söndag ska jag går på avslutningfesten och sen är det dagis som gäller för Belle och jobb för mig...fast först en lite resa till paris och Disneyland!
  2. 1
    Idag var det sista dagen på inspelningen av Tusenbröder III.Lite sorligt efter 2 månader med massor av roliga människor, men även skönt med lite \"vanligt liv \" igen....fint avtackning blev det med massor presenter till Belle:Två CD skivor, en Bollibompaparaply och en Ankidocka:) Dessutom fick hon behåller sina filmsko, eftersom hon blev så kääär i de.Blev jätteglad varje gång hon såg de i sin loge:)På söndag ska jag går på avslutningfesten och sen är det dagis som gäller för Belle och jobb för mig...fast först en lite resa till paris och Disneyland!
  3. Cachi
    #2

    Hmprf,,

    ,,Vadå Paris o Disneyland! *muttrar avundsjukt*
    Jag som är sååå ressugen men inte hittar nån att åka med, slutar väl med att jag tar flyget till Vasa bara för att komma bort lite. Paris låter ju däremot liiite mer intressant. Hoppas du får det riktigt bra!
    Ska bli kul att se lilltjejen i tv sen. Påminn oss när det är dags! :-)
  4. 2
    Hmprf,, ,,Vadå Paris o Disneyland! *muttrar avundsjukt*
    Jag som är sååå ressugen men inte hittar nån att åka med, slutar väl med att jag tar flyget till Vasa bara för att komma bort lite. Paris låter ju däremot liiite mer intressant. Hoppas du får det riktigt bra!
    Ska bli kul att se lilltjejen i tv sen. Påminn oss när det är dags! :-)
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Att det är möjligt för oss med 6 personer med

    en sån spontanresa är en kombination av flera saker: Jag och Belle fick rätt mycket lön för inspelningen,jag fick för lite barnbidrag i 4 månader som jag fick retroaktiv plus att vi fick en flyg gratis och medföljande till rabattpris vid byte av bredbandsbolag, samt att de stora tjejer betalar sin del själv....flyget för 6 personer gick på 3500 och lägenhetshotel(51 kvm) på 4500 för 5 nätter, riktigt billigt:)
  6. 3
    Att det är möjligt för oss med 6 personer med en sån spontanresa är en kombination av flera saker: Jag och Belle fick rätt mycket lön för inspelningen,jag fick för lite barnbidrag i 4 månader som jag fick retroaktiv plus att vi fick en flyg gratis och medföljande till rabattpris vid byte av bredbandsbolag, samt att de stora tjejer betalar sin del själv....flyget för 6 personer gick på 3500 och lägenhetshotel(51 kvm) på 4500 för 5 nätter, riktigt billigt:)
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4

    Härligt!

    Blir så glad när även storfamiljer kommer iväg utomlands på semester! Hoppas ni får det riktigt bra tillsammans!
  8. 4
    Härligt! Blir så glad när även storfamiljer kommer iväg utomlands på semester! Hoppas ni får det riktigt bra tillsammans!
  9. Cachi
    #5

    Ja det var,,

    ,,inte illa! Ha det riktigt bra o njut av semestern.
    :-)
  10. 5
    Ja det var,, ,,inte illa! Ha det riktigt bra o njut av semestern.
    :-)

Liknande trådar

  1. Sista dagen idag
    By ma-mia in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-30, 18:24
  2. Idag är sista dagen vi
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-15, 16:47
  3. Idag är sista dagen...
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 20:51
  4. Sista dagen idag!
    By Katja + tjejerna in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 13:23
  5. Idag är sista dagen...
    By Annika med 3 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 20:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar