Lite från oss
_00/01 Vinterbarn
  1. Sofie med Ronja -01 och Ida -05
    #1

    Lite från oss

    Är inne och läser en sväng och ser att ni har undrat över oss:) Här är det ganska fullt upp, Ronja går på dagis och trivs jättebra med det och Ida börjar bli en \"stor\" tjej nu. Jag trodde att jag skulle få massor med tid över när Ronja gick på dagis men icket, Ida tar förståss mycket tid, kanske det finns tid för hobbys när de blir större. Men vi har det bra, det fungerar fint även med två barn och jag är så lycklig över mina fina tjejer:)

    Har börjat längta efter julen och Ronja verkar ha ärvt min kärlek för julen för här köps det redan pynt och pratas om tomten. Hon övar på att skriva, sjunger och dansar och är en jättefin storasyster.

    Grattis till er som fått bebisar och har barn i magen, och tänk att våra vinterbarn snart fyller hela FEM år det är otroligt vad tiden har gått fort!
    Kram på er och hoppas att ni har det bra!
  2. 1
    Lite från oss Är inne och läser en sväng och ser att ni har undrat över oss:) Här är det ganska fullt upp, Ronja går på dagis och trivs jättebra med det och Ida börjar bli en \"stor\" tjej nu. Jag trodde att jag skulle få massor med tid över när Ronja gick på dagis men icket, Ida tar förståss mycket tid, kanske det finns tid för hobbys när de blir större. Men vi har det bra, det fungerar fint även med två barn och jag är så lycklig över mina fina tjejer:)

    Har börjat längta efter julen och Ronja verkar ha ärvt min kärlek för julen för här köps det redan pynt och pratas om tomten. Hon övar på att skriva, sjunger och dansar och är en jättefin storasyster.

    Grattis till er som fått bebisar och har barn i magen, och tänk att våra vinterbarn snart fyller hela FEM år det är otroligt vad tiden har gått fort!
    Kram på er och hoppas att ni har det bra!
  3. Ullis & Julius (med 2 systrar)
    #2

    Vad kul att höra ifrån er!...

    har undrat vart ni tagit vägen:)

    Skönt att höra att allt är bra med er!

    Ja fullt upp är det allt:)

    kram
  4. 2
    Vad kul att höra ifrån er!... har undrat vart ni tagit vägen:)

    Skönt att höra att allt är bra med er!

    Ja fullt upp är det allt:)

    kram
  5. Medlem sedan
    Jul 2000
    #3

    Vad kul att se er här igen!

    Har tänkt på er och undrat hur ni haft det!
    Vad härligt med julförberedelserna. Här har vi inte hunnit tänka på jul ännu eftersom tre av familjen fem barn ska fylla år innan också.

    Kramisar
  6. 3
    Vad kul att se er här igen! Har tänkt på er och undrat hur ni haft det!
    Vad härligt med julförberedelserna. Här har vi inte hunnit tänka på jul ännu eftersom tre av familjen fem barn ska fylla år innan också.

    Kramisar
  7. Anna K med Flipp & Vendela
    #4

    Hej på dig!

    åååh, vad roligt att höra från dig! Jag har undrat så hur ni har det så det var roligt att höra att allt är bra. Hur mår Ronja nu? Det var kul att höra att även Ronja är en fin storasyster. Filippa är helt underbar mot Vendela och Vendela kramar och pussar Filippa. Man blir nästan tårögd av tacksamhet över sina barn ibland.

    Hoppas du har tid att titta in fler gånger:-)
  8. 4
    Hej på dig! åååh, vad roligt att höra från dig! Jag har undrat så hur ni har det så det var roligt att höra att allt är bra. Hur mår Ronja nu? Det var kul att höra att även Ronja är en fin storasyster. Filippa är helt underbar mot Vendela och Vendela kramar och pussar Filippa. Man blir nästan tårögd av tacksamhet över sina barn ibland.

    Hoppas du har tid att titta in fler gånger:-)
  9. Sara m Tilda 16/1-01 o Ellen03 o Olle04
    #5

    Ååå vad roligt

    att höra från er! Och vad roligt att läsa att allt är bra med er!
    Ja, nu är det bara en månad innan 1:a advent..äntligen! Vi längtar också till elljusstakar och alla sångerna och allt!! :)
  10. 5
    Ååå vad roligt att höra från er! Och vad roligt att läsa att allt är bra med er!
    Ja, nu är det bara en månad innan 1:a advent..äntligen! Vi längtar också till elljusstakar och alla sångerna och allt!! :)
  11. Medlem sedan
    Jun 2000
    #6

    Hej på er!!

    Vad kul att höra ifrån er! Skönt att höra att allt är bara fint med er!!!
  12. 6
    Hej på er!! Vad kul att höra ifrån er! Skönt att höra att allt är bara fint med er!!!

Liknande trådar

  1. Lite, lite gnäll från mig
    By Mamma Erik in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-10-26, 10:43
  2. Lite från mig då...
    By lisamea in forum _0507 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 15:13
  3. Lite från mig...
    By sanna_80 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-18, 06:54
  4. Lite från oss
    By MrsHyde in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 15:30
  5. Lite från oss
    By Lena med Nadja-06 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 00:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar