Sömnskräck?
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Sömnskräck?

    Vår dotter har alltid varit lätt att lägga, natta och somna. Men nu, sedan en vecka tillbaka totalvägrar hon! Hon skriker desperat, avgrundsvrålar, så fort hon fattar att hon ska lägga sig, tills hon blir helt svettig och andfådd och nästan kräks... Är det någon form av sömnskräck? Någon som varit med om liknande erfarenheter? Hon sover inte i egen säng utan vi samsover. (Äv på Ankomst 0405)
  2. 1
    Sömnskräck? Vår dotter har alltid varit lätt att lägga, natta och somna. Men nu, sedan en vecka tillbaka totalvägrar hon! Hon skriker desperat, avgrundsvrålar, så fort hon fattar att hon ska lägga sig, tills hon blir helt svettig och andfådd och nästan kräks... Är det någon form av sömnskräck? Någon som varit med om liknande erfarenheter? Hon sover inte i egen säng utan vi samsover. (Äv på Ankomst 0405)
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Tyvärr

    jag vet inget om nattskräck. Dock kan min dotter få riktiga utbrott nu när man tex ska byta blöja eller ta på kläder. Hon kan oxå skrika sig både hes och svettig. Går inte att lugna med kramar.
    Ulle
  4. 2
    Tyvärr jag vet inget om nattskräck. Dock kan min dotter få riktiga utbrott nu när man tex ska byta blöja eller ta på kläder. Hon kan oxå skrika sig både hes och svettig. Går inte att lugna med kramar.
    Ulle

Liknande trådar

  1. Sömnskräck?
    By Annelie m M-04+D-06 in forum _0405 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 13:39
  2. Sömnskräck?
    By Annelie m M-04+D-06 in forum Föräldraskap
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-10-29, 00:11
  3. Sömnskräck?
    By Annelie m M-04+D-06 in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 08:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar