Sedan jag fick barn för 4 år sedan...
Kropp & hälsa
  1. Annika
    #1

    Sedan jag fick barn för 4 år sedan...

    Måste jag alltid springa och kissa 2-3 ggn varje natt. Är detta normalt för alla som fött barn?
  2. 1
    Sedan jag fick barn för 4 år sedan... Måste jag alltid springa och kissa 2-3 ggn varje natt. Är detta normalt för alla som fött barn?
  3. Emma
    #2

    Samma här...

    ...har funderat på om det är så kallad överaktiv blåsa. Det ska tydligen kunna hjälpa med knipövningar och att inte gå och kissa för ofta.

    Här kan man läsa lite: http://www.overaktivblasa.nu/
    Men jag har inget urinläckage och kissar inte på mig, men tydligen kan man ha överaktiv blåsa ändå.
  4. 2
    Samma här... ...har funderat på om det är så kallad överaktiv blåsa. Det ska tydligen kunna hjälpa med knipövningar och att inte gå och kissa för ofta.

    Här kan man läsa lite: http://www.overaktivblasa.nu/
    Men jag har inget urinläckage och kissar inte på mig, men tydligen kan man ha överaktiv blåsa ändå.
  5. Pepparkakan med 3 grabbar
    #3

    Nej...

    jag har fött tre barn och behöver oftast inte gå upp nån gång. Kanske ska du kolla upp det?
  6. 3
    Nej... jag har fött tre barn och behöver oftast inte gå upp nån gång. Kanske ska du kolla upp det?
  7. mormor
    #4

    Inte för någon

    Nej det är inte normalt för någon att springa upp o kissa på natten. Hörde nyligen att många som springer upp har magnesiumbrist. Något att kolla kanske.
  8. 4
    Inte för någon Nej det är inte normalt för någon att springa upp o kissa på natten. Hörde nyligen att många som springer upp har magnesiumbrist. Något att kolla kanske.
  9. E
    #5

    Det kan visst vara normalt!

    Åtminstone då man blir lite äldre..men du är väl ingen äldre mamma?
    Dricker man mycket på kvällen kan det också påverka.Men att gå upp hela tre gånger är nog för mycket.En gång kan nog vara rätt normalt.
  10. 5
    Det kan visst vara normalt! Åtminstone då man blir lite äldre..men du är väl ingen äldre mamma?
    Dricker man mycket på kvällen kan det också påverka.Men att gå upp hela tre gånger är nog för mycket.En gång kan nog vara rätt normalt.
  11. mormor
    #6

    Det tror jag inte

    ja visst är det vanligt, särskilt när man blir lite äldre som du säger. Men jag är säker på att det som är meningen är att man ska få en hel natts sömn utan att behöva gå upp. Det är det som är normalt.
    Men själva grejen med det jag skrev var att man kan eventuellt behöva tillskott av magnesium. Hört av en erfaren hälsoutövare, och jag vet flera som provar just nu, så jag kan rapportera om en tid ifall någon är intresserad.
  12. 6
    Det tror jag inte ja visst är det vanligt, särskilt när man blir lite äldre som du säger. Men jag är säker på att det som är meningen är att man ska få en hel natts sömn utan att behöva gå upp. Det är det som är normalt.
    Men själva grejen med det jag skrev var att man kan eventuellt behöva tillskott av magnesium. Hört av en erfaren hälsoutövare, och jag vet flera som provar just nu, så jag kan rapportera om en tid ifall någon är intresserad.
  13. Annika
    #7

    Vet du någon sida??

    där man kan läsa om magnesium metoden?
  14. 7
    Vet du någon sida?? där man kan läsa om magnesium metoden?

Liknande trådar

  1. Fick reda på för 30 minuter sedan
    By Anonym in forum Skolbarn
    Svar: 89
    Senaste inlägg: 2010-06-22, 20:30
  2. Åtta minuter - sedan fick jag nog
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-08, 20:21
  3. Min syster fick barn för ca 1vecka sedan
    By Syster in forum Downs Syndrom
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-11, 09:18
  4. Barn sedan innan, nu med ny man?
    By Natten in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-06, 07:36
  5. Fick för en stund sedan samtal.....
    By mamma_mina in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 14:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar