Har lämnat Ankomst 2006/04
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Har lämnat Ankomst 2006/04

    Har just gått igenom några av de värsta dagarna i mitt liv. För er som orkar, finns en längre berättelse på Känsliga snack - Missfall...

    Tänkte bara berätta. Alla varma tankar från er här hjälper!
  2. 1
    Har lämnat Ankomst 2006/04 Har just gått igenom några av de värsta dagarna i mitt liv. För er som orkar, finns en längre berättelse på Känsliga snack - Missfall...

    Tänkte bara berätta. Alla varma tankar från er här hjälper!
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2

    Åh kära du

    vad jobbigt. Har läst inne på missfall och det låter ju som en hemsk upplevelse för er. Skönt att din fru fysiskt mår bättre nu och ni får stötta varandra nu och krama Teo mycket.
    Jag gick själv igenom ett tidigt missfall (v.6) för drygt en vecka sedan, och jag är väldigt glad att jag har William att krama, det läker.

    Kram till er.
  4. 2
    Åh kära du vad jobbigt. Har läst inne på missfall och det låter ju som en hemsk upplevelse för er. Skönt att din fru fysiskt mår bättre nu och ni får stötta varandra nu och krama Teo mycket.
    Jag gick själv igenom ett tidigt missfall (v.6) för drygt en vecka sedan, och jag är väldigt glad att jag har William att krama, det läker.

    Kram till er.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    Å gud

    Det gör så ont då sådant här sker..... Vet allt för väl känslan av smärta och sorg....

    Massa massa värme och kramar till er både i er svåra stund...
  6. 3
    Å gud Det gör så ont då sådant här sker..... Vet allt för väl känslan av smärta och sorg....

    Massa massa värme och kramar till er både i er svåra stund...
  7. Jag m bebis-03+bf6/1
    #4

    nej vad ledsamt

    det är alltför många som får gå igenom det (jag själv också, fast var bara i v 8 och det skötte sig självt).

    Jag hoppas att ni mår bättre snart båda två!

    *KRAM*
  8. 4
    nej vad ledsamt det är alltför många som får gå igenom det (jag själv också, fast var bara i v 8 och det skötte sig självt).

    Jag hoppas att ni mår bättre snart båda två!

    *KRAM*
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5

    Näää

    sånt borde inte få hända! Kramar om massor o tänker på er!!
  10. 5
    Näää sånt borde inte få hända! Kramar om massor o tänker på er!!
  11. Maddis
    #6

    Neeeej

    inte ni också! Jag beklagar verkligen och är jätteledsen för er skull. Vet inte om ni vet men jag fick missfall i vecka 13 i september så jag vet vad ni går igenom. Skickar styrkekramar i massor!
  12. 6
    Neeeej inte ni också! Jag beklagar verkligen och är jätteledsen för er skull. Vet inte om ni vet men jag fick missfall i vecka 13 i september så jag vet vad ni går igenom. Skickar styrkekramar i massor!
  13. Sema m. Izabella+bf 051210
    #7

    Hej min kära svåger (blir det va?)

    Jag är verkligen jätteledsen för er skull, fick en smärre chock när T. berättade efter ni hade varit på vul.

    Jag är bara glad och tacksam över att höra att ni alla mår någorlunda bra, i er svåra stund.

    Jag visste inte att C. mådde så dåligt efter tabletterna, fick reda på det när jag läste ditt inlägg här, men jag hoppas verkligen att hon mår bättre.

    Jag vet inte vad jag ska skriva för att trösta, då jag förstår att det inte finns så mycket som tröstar, men jag är glad att ni har varandra och framförallt Teo.

    Vi tänker på er, jag, T. och Bella. Bella ropar efter Teo varje dag =)

    En vacker dag när ni är redo så kommer nog det där efterlängtade syskonet, och en till efterlängtad kusin till Bella och blivande sonen.
    Det ser jag fram emot!

    Många kramar och pussar till er alla!!!
  14. 7
    Hej min kära svåger (blir det va?) Jag är verkligen jätteledsen för er skull, fick en smärre chock när T. berättade efter ni hade varit på vul.

    Jag är bara glad och tacksam över att höra att ni alla mår någorlunda bra, i er svåra stund.

    Jag visste inte att C. mådde så dåligt efter tabletterna, fick reda på det när jag läste ditt inlägg här, men jag hoppas verkligen att hon mår bättre.

    Jag vet inte vad jag ska skriva för att trösta, då jag förstår att det inte finns så mycket som tröstar, men jag är glad att ni har varandra och framförallt Teo.

    Vi tänker på er, jag, T. och Bella. Bella ropar efter Teo varje dag =)

    En vacker dag när ni är redo så kommer nog det där efterlängtade syskonet, och en till efterlängtad kusin till Bella och blivande sonen.
    Det ser jag fram emot!

    Många kramar och pussar till er alla!!!
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8

    ledsamt, jag vet hur det känns

    jag skulle fått en liten kotte i februari men det blev missfall.. Det är så jobbigt..


    Hoppas ni blir gravida snabbt igen (om ni önskar).

    Styrkekram!
  16. 8
    ledsamt, jag vet hur det känns jag skulle fått en liten kotte i februari men det blev missfall.. Det är så jobbigt..


    Hoppas ni blir gravida snabbt igen (om ni önskar).

    Styrkekram!
  17. Medlem sedan
    Jun 2003
    #9

    Hej kära svägerska (det stämmer)

    Tack för omtanken!

    Vi har faktiskt haft en ganska fin vecka nu. Varit mycket med Teo, ätit god mat, tittat på film och PRATAT en massa.

    C ringer någon dag, kanske redan idag. Jag ska i väg och jobba, för första gången på över en vecka... *suck*

    Hoppas allt är bra med er och den stora lilla magen!

    C hälsar! *över axeln*

    Kramar
  18. 9
    Hej kära svägerska (det stämmer) Tack för omtanken!

    Vi har faktiskt haft en ganska fin vecka nu. Varit mycket med Teo, ätit god mat, tittat på film och PRATAT en massa.

    C ringer någon dag, kanske redan idag. Jag ska i väg och jobba, för första gången på över en vecka... *suck*

    Hoppas allt är bra med er och den stora lilla magen!

    C hälsar! *över axeln*

    Kramar

Liknande trådar

  1. Om ANKOMST SEP 2006
    By Pegasus AfF in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 11:18
  2. Om ANKOMST SEP 2006
    By Pegasus AfF in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 11:05
  3. Såg att ankomst 2006/12 har
    By kryttet in forum _0606 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 11:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar