Önskar tips på spel till PS2
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Önskar tips på spel till PS2

    Vi kommer att köpa PS2 till familjen i julklapp men vet inte vilka spel. Framför allt ska en 6-åring klara av dem. Jag är sugen på ett spel som jag tror heter Dance Stage, där man har en matta och dansar. Tycker också att Sing Star verker kul men dottern kanske är för liten, hon kan ju inte läsa än. Jag tar tacksamt emot era tips.
  2. 1
    Önskar tips på spel till PS2 Vi kommer att köpa PS2 till familjen i julklapp men vet inte vilka spel. Framför allt ska en 6-åring klara av dem. Jag är sugen på ett spel som jag tror heter Dance Stage, där man har en matta och dansar. Tycker också att Sing Star verker kul men dottern kanske är för liten, hon kan ju inte läsa än. Jag tar tacksamt emot era tips.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    hos oss spelar vi...

    Hej, vi har ett PS2, 7-åringen spelar:
    Singstar svenska hits (kan många utantill efter ett tag)
    Eye Toy play (jätteroligt!)
    Worms 3D
    Disneys extreme skate adventure
    ratchet och Clank 2 o 3 (tvåan är bättre)

    Tja, det är väll dom spel som 7-åringen spelar mest
  4. 2
    hos oss spelar vi... Hej, vi har ett PS2, 7-åringen spelar:
    Singstar svenska hits (kan många utantill efter ett tag)
    Eye Toy play (jätteroligt!)
    Worms 3D
    Disneys extreme skate adventure
    ratchet och Clank 2 o 3 (tvåan är bättre)

    Tja, det är väll dom spel som 7-åringen spelar mest
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3

    Tack för tipsen

    Sing Star blir det nog defenitivt. Eye Toy play har jag aldrig hört om eller sett så det ska jag absolut kolla upp. Worms 3D skulle nog också kunna passa. Tusen tack!
  6. 3
    Tack för tipsen Sing Star blir det nog defenitivt. Eye Toy play har jag aldrig hört om eller sett så det ska jag absolut kolla upp. Worms 3D skulle nog också kunna passa. Tusen tack!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4

    Tips

    Vi köper alltid våra spel på spelaffären (som jag inte nämner här - reklam?) men där får man alltid 10 dagars öppet köp och kan alltså testa att spelen verkligen är bra, vi skulle nog inte ha så många spel som vi har om det inte vore för det!
    men prova Eye toy play också, älskat av både stora och små, faktsiskt så köpte den 20-åriga kusinen PS2 enbart för att kunna köpa ETP efter nyår hos oss....
  8. 4
    Tips Vi köper alltid våra spel på spelaffären (som jag inte nämner här - reklam?) men där får man alltid 10 dagars öppet köp och kan alltså testa att spelen verkligen är bra, vi skulle nog inte ha så många spel som vi har om det inte vore för det!
    men prova Eye toy play också, älskat av både stora och små, faktsiskt så köpte den 20-åriga kusinen PS2 enbart för att kunna köpa ETP efter nyår hos oss....
  9. Elin S
    #5

    gillar Dancing stage

    och eye toy är också jätekul.
  10. 5
    gillar Dancing stage och eye toy är också jätekul.
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    #6

    Tack, ska bli kul att testa båda!

    Jag är helt novis. Har inte spelat tv-spel sen Super-Mario på de första Nintendo-boxarna.
  12. 6
    Tack, ska bli kul att testa båda! Jag är helt novis. Har inte spelat tv-spel sen Super-Mario på de första Nintendo-boxarna.

Liknande trådar

  1. Önskar tips på PS2-spel för barn!
    By Pita in forum Hem & fritid
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2022-07-04, 11:10
  2. Tips på spel till Nintendo DS
    By Godiva in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-22, 12:26
  3. Tips på spel till Nintendo Dslite
    By Bi-Em02&Na04&Mi09 in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 11:32
  4. tips på spel till 4åring nån?
    By ~Marie~ in forum Mammasnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-14, 19:26
  5. Tips på spel till 8-årig tjej.
    By Jenny med F+V in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 17:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar