Dagens outfit?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Dagens outfit?

    Känner att jag har lite att ta revanch för igår, usch vilken ful-dag jag hade!

    Idag:
    Svarta byxor i \"ridbyxmodell\", stuprör alltså, från Åhléns

    Vit skjorta

    Svart kofta

    Svarta lågklackade stövlar med vita detaljer

    Utomhus: Turkos tweedkappa från Rowells + svart bomullshalsduk. Lila krokohandväska.
  2. 1
    Dagens outfit? Känner att jag har lite att ta revanch för igår, usch vilken ful-dag jag hade!

    Idag:
    Svarta byxor i \"ridbyxmodell\", stuprör alltså, från Åhléns

    Vit skjorta

    Svart kofta

    Svarta lågklackade stövlar med vita detaljer

    Utomhus: Turkos tweedkappa från Rowells + svart bomullshalsduk. Lila krokohandväska.
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2

    hihi, än så länge

    ett par grymt snygga nike byxor, grått linne.... ska snart fixa mig, det blir ett par mörka Fornarina jeans jag tror jag ska ha ett svart linne med lite *bling bling* & en svart kofta,Ska ut och shoppa, så på fötterna blir det sneakers:)
  4. 2
    hihi, än så länge ett par grymt snygga nike byxor, grått linne.... ska snart fixa mig, det blir ett par mörka Fornarina jeans jag tror jag ska ha ett svart linne med lite *bling bling* & en svart kofta,Ska ut och shoppa, så på fötterna blir det sneakers:)
  5. EllaNora
    #3

    Just nu ett lila sidennattlinne!:-)

    Endast det!:-)
  6. 3
    Just nu ett lila sidennattlinne!:-) Endast det!:-)
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4

    Jeans, som vanligt..

    Jag måste nog shoppa nya jeans idag, jag har ju jämt jeans på jobbet. Alla har jeans och t-shirt här, så det känns bara fånigt att vara \"uppklädd\". Idag har jag min mest casual dag på jobbet sedan jag började, jeans och vit munktröja med korallrött tryck \"zoul jeans wear\" från MQ. En av mina älsklingströjor. Jag har en korallröd t-shirt under. Sneakers. När jag går ut har jag min rosa tweedkappa från H&M (som jag fortfarande älskar) och en glesstickad luddig rosa halsduk.
  8. 4
    Jeans, som vanligt.. Jag måste nog shoppa nya jeans idag, jag har ju jämt jeans på jobbet. Alla har jeans och t-shirt här, så det känns bara fånigt att vara \"uppklädd\". Idag har jag min mest casual dag på jobbet sedan jag började, jeans och vit munktröja med korallrött tryck \"zoul jeans wear\" från MQ. En av mina älsklingströjor. Jag har en korallröd t-shirt under. Sneakers. När jag går ut har jag min rosa tweedkappa från H&M (som jag fortfarande älskar) och en glesstickad luddig rosa halsduk.
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5

    SANDEEsvar:

    Jag har på mig blå supertajta Fornarinajeans, ett mörkbrunt linne, över det en petrolblå kort kofta och mörkbruna stövlar utanpå jeansen. I smyckesväg har jag ett par Diorörhängen i silver och en jättefin slät bred silverring från HM.
  10. 5
    SANDEEsvar: Jag har på mig blå supertajta Fornarinajeans, ett mörkbrunt linne, över det en petrolblå kort kofta och mörkbruna stövlar utanpå jeansen. I smyckesväg har jag ett par Diorörhängen i silver och en jättefin slät bred silverring från HM.
  11. Sol som borde plugga
    #6

    Mina kläder

    svarta stuprör som slutar en bra bit ovan fotknölarna (gamla brallor som hängt med i åratal), rött smalt skärp, svart kortärmad *blus* (mitt nya favoritord) med volang frampå blusen, svarta örhängen som sitter tajt på örat som en blomma, förbannat rufsigt hår, väldigt väldigt trötta ögon *pluggat hela natten*...
  12. 6
    Mina kläder svarta stuprör som slutar en bra bit ovan fotknölarna (gamla brallor som hängt med i åratal), rött smalt skärp, svart kortärmad *blus* (mitt nya favoritord) med volang frampå blusen, svarta örhängen som sitter tajt på örat som en blomma, förbannat rufsigt hår, väldigt väldigt trötta ögon *pluggat hela natten*...
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7

    Lite lagom-dag

    Mörka stuprörsjeans, svarta ridstövlar i mocka med spännen utanpå, petrolblå tunn stickad polotröja, långt halsband med pärlor i turkos-blått-grönt-rosa-brons. Svart kavaj som jag tagit av mig.
  14. 7
    Lite lagom-dag Mörka stuprörsjeans, svarta ridstövlar i mocka med spännen utanpå, petrolblå tunn stickad polotröja, långt halsband med pärlor i turkos-blått-grönt-rosa-brons. Svart kavaj som jag tagit av mig.
  15. Medlem sedan
    May 2001
    #8

    Hehe, just nu...

    Svarta finbyxor och vit bh :-)
    Det är varmt i lägenheten... Jag ska ut och åka tåg 70 mil senare idag och då tar jag nog mina nya snygga stövlar, mullvadsfärgad sekreterarkjol, min älskade mockajacka med pälskant och under den en turkos, eller möjligen en vit, v-ringad top.
  16. 8
    Hehe, just nu... Svarta finbyxor och vit bh :-)
    Det är varmt i lägenheten... Jag ska ut och åka tåg 70 mil senare idag och då tar jag nog mina nya snygga stövlar, mullvadsfärgad sekreterarkjol, min älskade mockajacka med pälskant och under den en turkos, eller möjligen en vit, v-ringad top.
  17. Medlem sedan
    Apr 2002
    #9

    Haha, idag är jag ruggig...

    Hemma med en sjuk William och båda går fortfarande i pyamasen.
    Ljusblå pyamasbyxor med dragsko och en tillhörande, randig, tröja med 3/4 ärm. Barfota och fett hår.

    Mia
  18. 9
    Haha, idag är jag ruggig... Hemma med en sjuk William och båda går fortfarande i pyamasen.
    Ljusblå pyamasbyxor med dragsko och en tillhörande, randig, tröja med 3/4 ärm. Barfota och fett hår.

    Mia
  19. maria65a
    #10

    alltid snygg...

    ...i vinröd fleccemorgonrock med matchande fårskinnstofflor samt gult Pippi-plåster över näsan och matchande \"blåtiror\" under ögonen *s*
  20. 10
    alltid snygg... ...i vinröd fleccemorgonrock med matchande fårskinnstofflor samt gult Pippi-plåster över näsan och matchande \"blåtiror\" under ögonen *s*
  21. Medlem sedan
    Aug 2002
    #11

    jag

    har på mej: antik batik jeans, kakifärgad topp med holkärm, uppknäppt brun munkis och strumpor med nalle puh ;-)

    Ute hade jag svart/grå kappa och gympadojor, klädd för bus med barnen alltså.
  22. 11
    jag har på mej: antik batik jeans, kakifärgad topp med holkärm, uppknäppt brun munkis och strumpor med nalle puh ;-)

    Ute hade jag svart/grå kappa och gympadojor, klädd för bus med barnen alltså.
  23. Medlem sedan
    May 2004
    #12

    vad menar du med

    sekreterarkjol? ;-)
  24. 12
    vad menar du med sekreterarkjol? ;-)
  25. Medlem sedan
    Jan 2000
    #13

    Idag har

    jag mörka jeans från HM, olivgrön kortärmad top med ett guldtryck fram från Gina tricot och en brun kofta :)
  26. 13
    Idag har jag mörka jeans från HM, olivgrön kortärmad top med ett guldtryck fram från Gina tricot och en brun kofta :)
  27. Medlem sedan
    Nov 2001
    #14

    lämnade på dagis...

    och hade på mig svarta stuprörsjeans istoppade i svarta mockastövlar utan klack, turkosblå långärmad top, min nya fina bruna tweedkappa och en beigerosa halsduk.

  28. 14
    lämnade på dagis... och hade på mig svarta stuprörsjeans istoppade i svarta mockastövlar utan klack, turkosblå långärmad top, min nya fina bruna tweedkappa och en beigerosa halsduk.

  29. Medlem sedan
    May 2001
    #15

    Lite mer

    skräddat, klassiskt, knälångt.
  30. 15
    Lite mer skräddat, klassiskt, knälångt.
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #16

    Suzanneh har

    idag på sig svartagrå jeans, svart omlottkofta, rött linne, svart stort halsband, svarta stövlar med jeansen uppvikta en bit.
  32. 16
    Suzanneh har idag på sig svartagrå jeans, svart omlottkofta, rött linne, svart stort halsband, svarta stövlar med jeansen uppvikta en bit.
  33. Medlem sedan
    Dec 2003
    #17

    jag har...

    ...svart tight top, slitna mörka jeans, flätat svart bälte med stort spänne.
    Sen över toppen så ska jag en naturvit kofta med stor krage.

    Har ett grönt långt halsband oxå.
  34. 17
    jag har... ...svart tight top, slitna mörka jeans, flätat svart bälte med stort spänne.
    Sen över toppen så ska jag en naturvit kofta med stor krage.

    Har ett grönt långt halsband oxå.
  35. Medlem sedan
    Apr 2002
    #18

    Det låter ursnyggt! Hälsar sunk-Mia *imt*

    d
  36. 18
    Det låter ursnyggt! Hälsar sunk-Mia *imt* d
  37. Medlem sedan
    Apr 2002
    #19

    Åh, tjusigt :-) Pippiplåster piggar alltid upp *as

    d
  38. 19
    Åh, tjusigt :-) Pippiplåster piggar alltid upp *as d
  39. Medlem sedan
    Apr 2002
    #20

    Åh, nej... du är inget as... jag menade *asg* imt

    d
  40. 20
    Åh, nej... du är inget as... jag menade *asg* imt d
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Dagens outfit?
    By jagbarajag in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-30, 16:35
  2. Dagens Outfit
    By happy83 in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-07-09, 19:30
  3. Dagens Outfit
    By Fajans in forum Hem & fritid
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2008-06-06, 12:50
  4. Dagens outfit?
    By -Pixie- in forum Hem & fritid
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2006-09-23, 13:05
  5. Dagens outfit ?
    By mamma_78 in forum Hem & fritid
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 14:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar